A térség legjelentősebb franchise expója Budapesten

A nemzetközi üzleti eseménynaptárak szerint az október 14. és 16. között sorra kerülő Első Magyarországi Buybrand Show és Nemzetközi Franchise Expo lesz a legjelentősebb ilyen jellegű rendezvény a közép-kelet-európai régióban.

A szakemberek szerint a franchise- és egyéb, márkavásárláson alapuló üzleti együttműködési technikák előtt nagy jövő áll a térségben – ezt a budapesti esemény iránti érdeklődés is igazolja.

A nemzetközi franchise expók sorában szereplő Első Magyarországi Buybrand Show és Nemzetközi Franchise Expo a legjelentősebb rendezvénynek ígérkezik a térségben. A franchise expók a nemzetközi üzleti életben nagy népszerűségnek örvendenek, s ezt az üzleti partnerközvetítésben betöltött szerepüknek köszönhetik.

A nemzetközi franchise expók sorába lép be az október 14. és 16. között megrendezésre kerülő budapesti rendezvény is, amely Közép-Kelet-Európában az első jelentős nemzetközi franchise expó, amelyre már több mint harminc kiállító regisztrálta magát, és amelyet számos szakmai szervezet is támogat, többek között a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége (MGYOSZ), az ITDH (Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht.), és az U.S. Commercial Service. A fejlett gazdaságú országokból érkező kiállítók nagy száma mutatja, hogy a nemzetközi hálózatok és márkatulajdonosok érdeklődnek a magyar piac iránt és számítanak arra, hogy fejlett üzleti kultúrájú partnerekre találnak hazánkban.

A külföldiek mellett magyar márkatulajdonosok is kiállítanak. Számos hazai vállalkozás érte el, hogy márkaneve és szolgáltatási módszere minőséget jelent a fogyasztók szemében. E vállalkozások számára a piaci növekedés egyik hatékony útja éppen a márkanév és szolgáltatási know-how értékesítése lehet. A minőséget fenntartó külső partner megtalálása a hazai cégek számára éppúgy fontos, mint a külföldieknek, mert a márkanév csak így tarthatja meg az üzleti értékét.

„A franchise-ban és egyéb, márkavásárláson alapuló üzleti kapcsolatban mindkét fél megtalálja a számítását” – nyilatkozta dr. Mandel Katalin, a DAKEXPO Kft. ügyvezetője. „A márkatulajdonos hálózat úgy terjeszkedhet, hogy gyakorlatilag bevonja partnere tőkéjét a vállalkozásba. A partnerek viszont egy bizonyítottan sikeres márkanév és értékesítési módszerért adják a pénzüket, és ami kiemelendő, hogy megőrzik gazdálkodási önállóságukat. Igen jelentős eleme az együttműködésnek a minőség: a márka eladójának bíznia kell a bevont partner magas színvonalú munkájában, a partnernek pedig természetesen meg kell felelnie ennek. Az októberi expó egy koncentrált fórumot biztosít a márkatulajdonosoknak és a vállalkozni szándékozóknak. ”

Az októberi Első Magyarországi Buybrand Show hazai kiállítói között lesznek többek között a budapesti vendéglátásban ismert és közkedvelt LEROY Cafe-k franchise rendszerét kidolgozó magyar szakemberek is. A kiállításon való részvételük célja, hogy leendő partnereiknek egy, a szolgáltatásban és a vendéglátóegység kialakításban is a minőségre igényes üzlettípust mutassanak be.

Ugyancsak jól bevezetett márkanév Magyarországon a High Care. A magyarországi High Care Centerek és High Care Stúdiók franchise-rendszerben működnek, a márkatulajdonos a német Weyergans High Care AG. „A német kozmetikai cég már több, mint tíz éve felismerte a közép-kelet-európai piac jelentőségét” – nyilatkozta Hankó Csaba regionális igazgató. „A High Care magyarországi jelenléte fokozatosan fejlődött és jutott el egy korszerű és hatékony üzleti együttműködési formáig, a franchise-hálózat működtetéséig. Az önállóan gazdálkodó, felelősségteljes partnerekre épülő franchise-rendszerben tökéletesen megvalósítható a nemzetközi szintű minőségi szolgáltatás alapja: ez pedig a globális gondolkodás és a helyi viszonyokhoz igazodó szolgáltatás egysége.”

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo