A négy tojásost szeretjük

Az összes eladott tészta mennyiségének több mint fele négy tojásos, míg egyaránt egyötöd-egyötöd rész jut a nyolc tojásosra és a tojás nélkülire. A kereslet lassanként növekszik a tojást nem tartalmazó termékek iránt.

Az AC Nielsen kutatócég a 20 milliárdos magyar tésztapiacról készített felmérésből kiderül az is, hogy egyre jobban szeretik a magyarok a tésztát:

a fogyasztás mennyiségben 12, értékben pedig 17 százalékkal nőtt 2005 márciusában az egy évvel korábbi állapothoz képest..

A trend egyik oka valószínűleg a fogyasztói árak változásában keresendő: amíg a nyolc tojásos tészták kilónkénti átlagára idén február-márciusban 2-5 százalékkal meghaladta a múlt évi hasonló időszakét, addig a négy tojásosé változatlan maradt,  a tojás nélküli tésztáké pedig csökkent.

A kedveltebb rövid tészták közül egy kilogramm nyolc tojásos átlagára 547 forint ez év február-márciusban, a négy tojásosé 351, míg a tojás nélkülié 264 forint.

A tészta-forgalom a különböző nagyságú boltok között egyenletesen oszlik meg. Az értékesítésből a hipermarketek részesedése 2 százalékponttal, 24 százalékra nőtt a szóban forgó időszakban, míg a 200 négyzetméteresnél kisebb boltok részesedése ugyanannyival csökkent, 37 százalékra.

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo