Trendi pénzek

A fiatal lányok körében hódító trendi cica, a Hello Kitty a készpénzre is ácsingózik. Hétfőtől a macskás márka arany és ezüst változatú euróérméket "bocsát ki."

"Egyelőre csak 4000 darabbal, 5 különböző designnal mutatkozik be Kitty a pénzérmék világában." - nyilatkozta a brand tulajdonosa, a Sanrio szóviviője a japán Taisei Coin vállalattal közös új kezdeményezésről.

A legdrágább 50 euró értékű egyunciás aranyérme ára elérheti az 1200 eurót is (300 ezer forint), de olcsóbb változatai is piacra kerülnek, írja a Yahoo News. A kiegészítőiről híres Hello Kitty márkában rejlő lehetőségeket a tajvani Inventec Appliances cég is felfedezte, ugyanis már Hello Kitty mobilokat is lehet kapni.

A már több mint 30 éve hódító eltéveszthetetlen cicafigurás márka az évek során sok használati eszközön megfordult. Kacsintott már ránk a cicafigura már kenyérpirítóról, sminkkészletről, vagy iskolatáskáról is. A gyártó, a Sanrio pedig elégedett lehet vele, hiszen Kitty évente mintegy 500 millió dollár bevételt (több mint 1 milliárd forintot) hoz. 

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo