A Rába Járműipari Holding Rt. rendkívüli közgyűlése három évre igazgatósági tagnak választotta Hrabovszki Róbertet, a CIB Bank Rt. képviselőjét és Pintér Istvánt a Rába Rt. vezérigazgatóját. A közgyűlést követően a Rába új összetételű igazgatósága a testület elnökévé választotta Pintér Istvánt.
A Rába Rt. rendkívüli közgyűlésén a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság tulajdonosai a korábbi lemondások következtében két új igazgatósági tagot választottak, illetve néhány módosítást hagytak jóvá a vállalat alapszabályában. A Rába Rt. igazgatósági tagjává választották a korábbi tagok - Abbas Mehad, Apró Antal és Martin Olivér - mellett Hrabovszki Róbertet, a CIB Közép-európai Nemzetközi Bank Rt. Befektetési Banki Üzletág osztályvezetőjét és Pintér Istvánt, aki 2003. óta a Rába Rt. vezérigazgatója. A közgyűlést követően az új összetételű Igazgatóság megtartotta alakuló ülését, melyen Pintér Istvánt választotta meg a cég elnökévé.
Pintér István fő célja a 2003-as vezérigazgatói kinevezését követően a rendkívül kedvezőtlenné vált piaci környezet következtében a romló vállalati teljesítmény megállítása, és a vállalat megváltozott külső körülményeihez történő méretre szabása volt. A vezérigazgató a körülményekhez igazodva hirdette meg hatékonyságjavító programját, mely 2004. végére befejeződött és a Rába Rt. növekedési pályára állt. A sikeres válságkezelést követően, 2005. tavaszán a vállalat Igazgatósága további három évre a Rába Rt. vezérigazgatójává választotta, és vezetésével meghirdette a társaság középtávú stratégiáját.
A Rába Rt. 2007-ig tartó középtávú stratégiájában a további növekedésre és a holding két legnagyobb üzletágának szerkezetváltására helyezi a hangsúlyt. A Rába csoport legnagyobb árbevételű leányvállalata, a Futómű Kft. a növekedést a nagysorozatú futóműalkatrészek gyártására, míg az Alkatrész Kft. elsősorban a személygépjármű fém alkatrészek előállítására alapozza. A Rába Rt. középtávú stratégiájával megvalósítja a cég üzleti modellváltását és megalapozza a fenntartható versenyképességét. A stratégia eredményeként a vállalatcsoport Futómű és Alkatrész Üzletágának árbevétele el fogja érni a 200 millió eurót és világszínvonalon, tartósan nyereségesen fog működni.