A dublini Citi Innovációs Labor által kifejlesztett CitiDirect® BE Mobile szolgáltatás a Citibank vállalati ügyfelei által használt CitiDirect® Online Bankinghez kapcsolódó tranzakciós alapfunkciókat az ügyfelek mobiltelefonján teszi elérhetővé. A CitiDirect® BE Mobile szolgáltatással az ügyfelek az e-mailen, illetve faxon átküldött értesítések kiegészítéseként SMS- vagy e-mail-üzeneteket kapnak mobiltelefonjukra, ahonnan az online banki platform által támogatott átutalásokhoz kapcsolódó, rájuk váró jóváhagyásokat is el tudják intézni. A CitiDirect bizonyítottan erős biztonsági rendszerére építve a CitiDirect® BE Mobile egy modern, alternatív csatornát kínál a hagyományos számítógépekhez képest.
Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta: „A Citi globális stratégiája, hogy a világ vezető digitális bankjává váljunk, és ennek tükrében nagyon örülünk, hogy most a Citi legfrissebb globális innovációját elhozhatjuk magyarországi ügyfeleinknek. Ez a hazai piacon páratlan szolgáltatás a világ vezető digitális technológiájára épül, és azáltal, hogy a jövő banki megoldását most az ügyfelek szolgálatába állítjuk, segítünk növelni a munkavégzés hatékonyságát."
Czeslaw Piasek, a Globális Tranzakciós Szolgáltatások üzletág magyarországi és Közép-Kelet-Európa régiójának vezetője megjegyezte: „Ez a szolgáltatás az ügyfélfelmérések során mutatkozó legfontosabb igényeket tartalmazza, különös hangsúlyt fektetve a biztonságra és a kényelmi szempontokra. Úgy terveztük, hogy a világ legnépszerűbb okostelefonjain működjön a szolgáltatás, és ezzel ügyfeleink kezébe adjuk az irányítást, hiszen bárhol és bármikor valós idejű hozzáférést biztosítunk számukra céges bankszámláikhoz ebben a felgyorsult világban."
A CitiDirect® BE Mobile jelenleg a világ 24 országában működik, és az év hátralévő részében más országokban is bevezetik. A program végén a világ több mint 100 országában lesz elérhető a szolgáltatás, és ezzel a globális hozzáféréssel nehezen lehet felvenni a versenyt a piacon.