„A kutatás eredményei rávilágítanak, hogy a mesterséges intelligencia nem csupán a technológiai fejlődés motorja, hanem kulcsfontosságú eszköz a vállalati kihívások kezelésében is. Az EY-nál célunk az MI emberközpontú alkalmazása, így biztosítva, hogy valódi értéket teremtsen a társadalom széles rétegei számára. A jövőbeni technológiai paradigmáinkat ennek szellemében alakítjuk, azaz a mesterséges intelligencia a civilizációs problémák megoldásának eszközeként szolgáljon” — mondta Dr. Tilesch György, az EY vezető MI-szakértője.
„Jó hír, hogy kiemelt klímavédelmi napirendi pont az ellátási lánc kockázatkezelése, és a válaszadó CSO-k 40 százaléka 12-hónapos tervvel készül az erre irányuló beruházásokra. Örömmel látjuk, hogy a hazai cégek felismerik a beszerzési folyamatok fontosságát, és ilyen erős stratégiai elköteleződést vállalnak ezen a területen" — emelte ki Lukács Ákos, az EY Klímaváltozási és Fenntarthatósági Partnere. „A zöld átmenet a cég teljes értékláncát érinti, beleértve a beszállítókat is, akik kulcs szerepet játszanak a klímacélok teljesítésében” — tette hozzá a szakértő.