Milliárdok pályázatok reklámozására

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) lebonyolította az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) két éves kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárásokat, 3,080 milliárd forint keretre négy tendert bonyolítottak le három témakörben - közölte Lantos Gabriella főigazgató.

A médiavásárlásra kiírt bruttó 1 milliárd 665,2 millió forint keretre kiírt közbeszerzést a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte. Bár az eredményt az egyik vetélytárs megtámadta, a döntőbíróság elutasította azt és 24 hónapra aláírták a szerződést a céggel.

A pr-tevékenységre két közbeszerzési eljárást írtak ki: a regionális, az államreform, az elektronikus közigazgatási operatív programok pr-tevékenységére kiírt pályázatra egy érvényes mű sem érkezett, így a 420 millió forintos keretet egyelőre nem kapta meg senki. A főigazgató tájékoztatása szerint természetesen nem maradnak az operatív programok sem pr nélkül, hiszen az eljárást hamarosan megismétlik. (Reklámozásra nemcsak a kormányzatra van szüksége, hanem a civil szférának is.)

Egy másik, nagyobb kerettel rendelkező pr-tevékenységre kiírt pályázaton, ahol 505,2 milliárd forintot osztottak szét négyen nyertek: a Café Pr Kft. és a Ferling Pr Kft. közösen; a Hill and Knowlton Hungary Kft., a Weber Shandwick és a Insomnia Reklámügynökség Kft. konzorciuma; a Vision Communications Hungary Kft. és a Expomédia Reklám és Sajtóügynökség Kft. közös ajánlata; illetve az Enterprise Plc és a V.M. Komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda Kft. konzorciuma.

A 490 millió forint keretet tartalmazó kreatív tevékenységre kiírt közbeszerzésen négy nyertest hirdettek. Ezt a kiírást a Café Reklám Kft., a Publicis Kft., a Well Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy and Mather nyerte.

Azért is költ a kormány ennyit a pr teendőkre, mert a kommunikációs feladatok elvégzésére az uniós jog szerint stratégiát kell alkotni - közölte Lantos Gabriella. Ezt később el kell küldeni az Európai Bizottságnak, amelyet a testület jóváhagy, majd számon kér a tagállamokon.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo