Milliárdok pályázatok reklámozására

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) lebonyolította az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) két éves kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárásokat, 3,080 milliárd forint keretre négy tendert bonyolítottak le három témakörben - közölte Lantos Gabriella főigazgató.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A médiavásárlásra kiírt bruttó 1 milliárd 665,2 millió forint keretre kiírt közbeszerzést a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte. Bár az eredményt az egyik vetélytárs megtámadta, a döntőbíróság elutasította azt és 24 hónapra aláírták a szerződést a céggel.

A pr-tevékenységre két közbeszerzési eljárást írtak ki: a regionális, az államreform, az elektronikus közigazgatási operatív programok pr-tevékenységére kiírt pályázatra egy érvényes mű sem érkezett, így a 420 millió forintos keretet egyelőre nem kapta meg senki. A főigazgató tájékoztatása szerint természetesen nem maradnak az operatív programok sem pr nélkül, hiszen az eljárást hamarosan megismétlik. (Reklámozásra nemcsak a kormányzatra van szüksége, hanem a civil szférának is.)

Egy másik, nagyobb kerettel rendelkező pr-tevékenységre kiírt pályázaton, ahol 505,2 milliárd forintot osztottak szét négyen nyertek: a Café Pr Kft. és a Ferling Pr Kft. közösen; a Hill and Knowlton Hungary Kft., a Weber Shandwick és a Insomnia Reklámügynökség Kft. konzorciuma; a Vision Communications Hungary Kft. és a Expomédia Reklám és Sajtóügynökség Kft. közös ajánlata; illetve az Enterprise Plc és a V.M. Komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda Kft. konzorciuma.

A 490 millió forint keretet tartalmazó kreatív tevékenységre kiírt közbeszerzésen négy nyertest hirdettek. Ezt a kiírást a Café Reklám Kft., a Publicis Kft., a Well Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy and Mather nyerte.

Azért is költ a kormány ennyit a pr teendőkre, mert a kommunikációs feladatok elvégzésére az uniós jog szerint stratégiát kell alkotni - közölte Lantos Gabriella. Ezt később el kell küldeni az Európai Bizottságnak, amelyet a testület jóváhagy, majd számon kér a tagállamokon.

Véleményvezér

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.
Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo