"Halló, nyertem?"

A közelmúltban megtörtént a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség egyablakos telefonos ügyfél-tájékoztatási rendszerének kialakítása és tesztelése, májustól új rendszerben fogadják az érdeklődők hívásait.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az új működési modell szerint a Contact Center munkatársai segítséget nyújtanak a potenciális pályázóknak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében, a kitöltő programok használatában.

Tájékoztatják az érdeklődőket arról, hol találhatják meg az őket érdeklő pályázati dokumentációt, jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban. A lehetséges projekt gazdák megtudhatják: milyen dokumentumokat kell csatolniuk ahhoz, hogy pályázatuk megfeleljen az érvényességi kritériumoknak, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.

Ezen kívül egy speciális funkciónak köszönhetően közvetlenül is kapcsolatba tudnak lépni a pályázatukat kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel. Így ugyanazon szám felhívásával a tender menetéhez igazodva kaphatnak projektszintű tanácsadást, valamint lefolytathatnak a támogatást elnyert projekt megvalósításához kapcsolódó egyeztetéseket. Ezen túlmenően automata tájékoztató nyújt általános információkat az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségek teljes spektrumáról.

Három példa a rendszer működésére:

  • GOP pályázatok: 06-40-638-638 1-es menü 1-es gomb
  • MAG Zrt.: 06-40/638-638: 2-es menü 1-es gomb
  • ESZA Kht: 06-40/638-638 2-es menü 2-es gomb 

A rendszer gyakorlatilag megegyezik a szolgáltató szektorban is használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon telefonszámon érhető el. A fogadott hívások a pályázók érdekeit szem előtt tartva rögzítésre kerülnek.

Ezzel megvalósult a teljesen egységes telefonos tájékoztatás, azaz egyetlen telefonszám ismeretében minden információ és közreműködő közvetlenül elérhető. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség értékelése szerint jelentős lépés történt a gyors, hatékony, egy bemenetű információs rendszer működtetése felé. A pályázóknak valóban csak egy ablakon kell benézniük ahhoz, hogy az összes releváns információt láthassák és elérhessék. (A honlap is megújult.)

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo