A Piac és Profit Kiadó igényes és hasznos on-line tartalomszolgáltatással kíván versenybe szállni az on-line lapok piacán. Az Extraprofit network elnevezés alatt felsorakozó lapok, magazinok olvasottságukat és olvasótáborukat összekapcsoló lapcsaládot alkotnak immár egy éve. Ez alatt az egy év alatt kiforrt a lapok irányultsága, sikerült a megcélzott olvasótábort megnyerni. Az Extraprofit Networköt (www.extraprofit.hu). Az öttagú website-család egymást szervesen kiegészítő tagjai: a Piac & Profit gazdasági magazin(www.piac-profit.hu ), a GSM Portál mobilteszt és -szolgáltatás magazin (www.gsmport.hu ), az Életforma magazin (www.eletforma.hu ), az Autóstílus tesztmagazin (www.autostilus.hu), valamint társult tagként a Sporta sportmagazin (www.sporta.hu) és a Mozinet, a filmnézők hálókikötője (www.mozinet.hu ). Az utóbbi kettő kivételével mindegyik a Piac és Profit Kiadó saját készítésű lapja.
A Medián hivatalos auditja szerint jelenleg az Extraprofit Networkre munkanapokon 15 000-20 000, hétvégéken 8500-12 000 egyedi látogató érkezik. Az oldalletöltések száma havonta egy millió és 1,2 millió közötti nagyságrendű. Ezzel az adattal már a hazai site-ok rangsorában előkelő (35-38. hely) helyezéssel, a tömegfogyasztókat megcélzó hirdetőket is vonzó felületekkel szállhat be a network a piaci versenybe. A tagok olvasótábora egyenként speciális közönséget, egyben pedig a teljes spektrumú célcsoportot alkotja.
A kiadó az elmúlt napokban új, egységes, igényes és egyedi, az on-line világban szokatlanul letisztult, szinte az off-line lapok külsejére hasonlító arculattal ruházta fel a családtagokat. A Piac és Profit Kiadónak négy off-line magazinja (Piac és Profit üzleti magazin, a Nappali, Háló és Dolgozó Piac, a Konyha és Fürdő Piac, valamint a PP Stílus) magazinok, bizonyítják, hogy nagyon fontos számukra az igényes, ízléses külső, mely teljes harmóniában áll a tartalom színvonalával. Ezt a filozófiát próbálták most ki az internetes média világában.