Vajon milyen csapatépítő játékok segíthetnek elérni a céljainkat?

 

Pénzügyi jelentősége is van annak, hogy milyen csapatot tudunk összekovácsolni a munkában, hiszen a jó kapcsolatok és az együttműködés képes növelni a termelékenységet is, azaz gyorsabban és jobb minőségben készülhetnek el az anyagok, zárulhatnak a munkafolyamatok.

 

Mégis gyakran szembesülünk azzal, hogy a munkavállalók nem szívesen vesznek részt ilyen programokon. Vajon miért van ez így? Az egyik ok természetesen az, hogy nem megfelelően választunk programot. A Stepout games csapatépítő kvízjátéka válasz lehet erre a problémára, és ebben a cikkben azt is eláruljuk, hogy miért. De kezdjük az elején!

Javulnak a munkahelyi kapcsolatok

A csapatépítés egyre hangsúlyosabb a vállalati világban, hiszen a munkahelyi közegben nemcsak a szakmai kompetencia számít, hanem a kollégák közötti kapcsolat is. A közös élmények és tapasztalatok közelebb hozzák őket egymáshoz, javítják a kommunikációt, és erősítik a bizalmat. Az így kialakuló barátságos és közvetlen légkör és az egymásra való odafigyelés pedig növeli a hatékonyságot és a munkahelyi elégedettséget is.

A csapatépítő játékok lehetőséget teremtenek arra, hogy a munkatársak új helyzetekben szerezzenek tapasztalatokat, és egymást új oldalról is megismerhessék. Ezek a programok kreatívan kihívások elé állítják a résztvevőket, és játékos formában, de tartalmas módon segítik az egymás iránti megértést és a közös gondolkodás fejlesztését.

Nézzük, miért jó a kvíz!

A Quiz@ egy népszerű választás, amely minden korosztály számára élvezetes. Lényege, hogy a csapatok különböző típusú kérdésekre válaszolnak. A játékos kvízkérdéseket képekkel, zenékkel és videókkal gazdagítják, így valódi show hangulatot teremtenek, amely különösen izgalmas és emlékezetes élményt biztosít. 

A Quiz@ lehetőséget nyújt arra, hogy a csapatok együtt gondolkodjanak, gyors döntéseket hozzanak, és megértsék, hogyan tudják a legjobban kombinálni tudásukat a közös siker érdekében. A kérdések igazíthatók a céges kultúrához vagy akár belső poénokkal is feldobhatók, ami még személyesebbé teheti az élményt. 

Más remek opciók is vannak!

Ilyen például a Lame tasting borkóstoló. A játék során a csapattagok nemcsak megismerkedhetnek különböző borokkal, de humoros és változatos feladatokat oldanak meg, amelyek szórakoztató módon ösztönzik az érzékszervi tapasztalatokat és a gondolkodási képességeket. A játékot egy sommelier vezeti, aki izgalmas történetekkel és szakmai tudással gazdagítja az élményt, így a résztvevők többet megtudhatnak a borokról is.

A Kollégák szerint fantázianevet viselő játék különösen jó választás lehet, ha a cél az, hogy a munkatársak jobban megismerjék egymás véleményét, személyes preferenciáit. A résztvevők különböző kérdéseket kapnak – például hogy mit vinnének magukkal egy lakatlan szigetre, vagy hogy mi a kedvenc ételük –, és igyekeznek kitalálni, hogyan vélekednek a többiek.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo