Vajon milyen csapatépítő játékok segíthetnek elérni a céljainkat?

 

Pénzügyi jelentősége is van annak, hogy milyen csapatot tudunk összekovácsolni a munkában, hiszen a jó kapcsolatok és az együttműködés képes növelni a termelékenységet is, azaz gyorsabban és jobb minőségben készülhetnek el az anyagok, zárulhatnak a munkafolyamatok.

 

Mégis gyakran szembesülünk azzal, hogy a munkavállalók nem szívesen vesznek részt ilyen programokon. Vajon miért van ez így? Az egyik ok természetesen az, hogy nem megfelelően választunk programot. A Stepout games csapatépítő kvízjátéka válasz lehet erre a problémára, és ebben a cikkben azt is eláruljuk, hogy miért. De kezdjük az elején!

Javulnak a munkahelyi kapcsolatok

A csapatépítés egyre hangsúlyosabb a vállalati világban, hiszen a munkahelyi közegben nemcsak a szakmai kompetencia számít, hanem a kollégák közötti kapcsolat is. A közös élmények és tapasztalatok közelebb hozzák őket egymáshoz, javítják a kommunikációt, és erősítik a bizalmat. Az így kialakuló barátságos és közvetlen légkör és az egymásra való odafigyelés pedig növeli a hatékonyságot és a munkahelyi elégedettséget is.

A csapatépítő játékok lehetőséget teremtenek arra, hogy a munkatársak új helyzetekben szerezzenek tapasztalatokat, és egymást új oldalról is megismerhessék. Ezek a programok kreatívan kihívások elé állítják a résztvevőket, és játékos formában, de tartalmas módon segítik az egymás iránti megértést és a közös gondolkodás fejlesztését.

Nézzük, miért jó a kvíz!

A Quiz@ egy népszerű választás, amely minden korosztály számára élvezetes. Lényege, hogy a csapatok különböző típusú kérdésekre válaszolnak. A játékos kvízkérdéseket képekkel, zenékkel és videókkal gazdagítják, így valódi show hangulatot teremtenek, amely különösen izgalmas és emlékezetes élményt biztosít. 

A Quiz@ lehetőséget nyújt arra, hogy a csapatok együtt gondolkodjanak, gyors döntéseket hozzanak, és megértsék, hogyan tudják a legjobban kombinálni tudásukat a közös siker érdekében. A kérdések igazíthatók a céges kultúrához vagy akár belső poénokkal is feldobhatók, ami még személyesebbé teheti az élményt. 

Más remek opciók is vannak!

Ilyen például a Lame tasting borkóstoló. A játék során a csapattagok nemcsak megismerkedhetnek különböző borokkal, de humoros és változatos feladatokat oldanak meg, amelyek szórakoztató módon ösztönzik az érzékszervi tapasztalatokat és a gondolkodási képességeket. A játékot egy sommelier vezeti, aki izgalmas történetekkel és szakmai tudással gazdagítja az élményt, így a résztvevők többet megtudhatnak a borokról is.

A Kollégák szerint fantázianevet viselő játék különösen jó választás lehet, ha a cél az, hogy a munkatársak jobban megismerjék egymás véleményét, személyes preferenciáit. A résztvevők különböző kérdéseket kapnak – például hogy mit vinnének magukkal egy lakatlan szigetre, vagy hogy mi a kedvenc ételük –, és igyekeznek kitalálni, hogyan vélekednek a többiek.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo