Tíz tipp, hogy mutatós legyen a standunk!

Itt a konferencia és a kiállítási szezon, sorra nyílnak a lehetőségek céges bemutatkozókra, ügyfélszerzésre, imázsépítésre. Azonban nem mindegy, hogy cégünk milyen külcsínnel mutatkozik be ezeken a rendezvényeken, szakértőn ehhez ad tippeket.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: HITA

Kiállításon, konferencián, vásáron részt venni a legtöbb cég számára úri huncutságnak számít, pedig a helyi szakkiállításokon való megjelenés az egyik legfontosabb, és sok ágazatban kihagyhatatlan piacépítési eszköz. (Van öt fontos lépés, ha szakmai vásárra készülünk!) Csakhogy nem mindegy, milyen standdal jelenünk meg, hiszen cégünk imázsáról van szó. A reklámeszköz.hu szakértői a megjelenéshez adnak tíz tanácsot, amelyet érdemes megfogadni!

1. Gondoljunk a helyigényre

Mérjük fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készítsünk fotókat! A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.

2. Készítsünk látványtervet a helyszíni fotókból!

Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.

3. Gondoljuk át a reklámüzenetet és tervezzük/terveztessük meg időben a grafikát!

Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!

4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatunk!

Tervezzünk hosszú távra és ésszerűsítsük a marketing kiadásainkat: használjunk olyan displayeket, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.

5. Hagyjunk rá mindig még egy napot a határidőre.

Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra. Számoljunk a reklámeszközök előállításának időigényével!

Hogyan legyünk sikeresek külföldi szakkiállításon?
Aki külföldi piacot épít, annak megkerülhetetlen, hogy kiállításokon vegyen részt. De nem elég csupán kiutazni. Bödőcs Róbert, a HITA üzletfejlesztési főosztályának vezetője szerint a kiállítási részvétel olyan, mint a hegymászás.
6. Kezdjünk a legkeményebb dióval!

A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Kezdjünk foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!

7. Előre egyeztessük a leadási határidőt a kivitelezővel!

A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozzunk, ha a kivitelezés is csúszni fog!

8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!

A szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén betanulni a dekoratőr szakmát! Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Érkezzünk inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvényhelyszínre és koncentráljunk a valódi feladatra!

9. Felejtsük el a ragasztószalagos plakátozást!

A látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt.

10. Gondoljunk a reklám utóéletére!

Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is. De választhatunk olyan reklámberendezést is, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatunk.

Három személyesmárka-építő tipp rendezvényekre
Nyakig vagyunk a konferenciaszezonban. Nehéz eldönteni, hogy kivel ismerkedjünk meg, hogyan mutatkozzunk be egy élő rendezvényen? Nem egyszerű „melegen tartani” az újonnan megszerzett értékes kapcsolatokat? Ezekhez nyújt segítséget a Piac&Profit szakértője!

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo