hirdetés

Romkocsma volt, az Év irodája lett

Februárban lezárult a kilencedik - ezúttal több mint húsz különböző kategóriában kiírt - Az Év Irodája Verseny. Idén több olyan kis- és nagyvállalat is nyert, amelyik a világ több országából csábított haza magyar munkavállalókat újonnan nyílt irodájukba. A díjnyertes irodákban a kreatív megoldások domináltak: a kisvállalati kategóriában győztes szegedi irodát például egy romkocsmából alakították ki.
hirdetés

Februárban kihirdették az ingatlan.com csoporthoz tartozó iroda.hu által sorrendben kilencedik alkalommal megrendezett Az Év Irodája Verseny győzteseit. A több mint 160 nevezőből a közönség és egy független szakmai zsűri választotta ki a legnívósabb irodákat több mint húsz különböző kategóriában. A bérlői és dizájn díjakat az OfficeUP irodatrend konferencián adták át, ahol a bérlők és ingatlanszakmai szereplők osztottak meg egymással költözéssel és irodakialakítással kapcsolatos tapasztalatokat és trükköket.

Kalmár Zoltán, Az Év Irodája Verseny alapítója elmondta: “Az elmúlt években a hazai irodapiac hatalmas fejlődésen ment keresztül. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy egyre több multinacionális vállalat fektet be Magyarországon, és nyit irodát Budapesten, illetve vidéki nagyvárosokban. Másrészt pedig a hazai cégeknek is fel kell venniük a harcot a munkavállalókért folytatott globális versenyben.” A szakember hozzátette, hogy a modern munkahelyi környezet a munkavállalói márka egyik legfontosabb eszközévé lépett elő.

ION Dealogic

Nyertesek - romkocsmából lett iroda

Az Év Irodája Verseny fődíját az ION Dealogic amerikai szoftvercég Budapest belvárosában kialakított irodája nyerte. A díjnyertes munkahely megidézi annak a kilenc világvárosnak az építészeti stílusát és hangulatát, ahol a cégcsoport aktív jelenléttel rendelkezik. A kisvállalatok versenyében egy divatszektorban működő startup, az Antavo nyert, amelyet négy magyar fiatal alapított Londonban, de a központjukat Szegedre költöztették, ahol egy romkocsmából alakítottak díjnyertes irodát.

Antavo

Szintén díjat nyert a világ legnagyobb vagyonkezelőjének, a BlackRocknak tavaly Budapesten megnyílt irodája, ahová a világ 20 országából több mint 450 munkavállalót toboroztak. A nagyvállalat irodájában több mint 50 olyan magyar szakember is dolgozik, akiket a vállalat csábított haza Európából és a tengerentúlról.

 

BlackRock

Már nem csak a lokáció számít

Fodor Dániel, Az Év Irodája Verseny főszervezője hangsúlyozta, hogy ma már nem csak a lokációról szól az irodaválasztás. Nemzetközi kutatások szerint a fiatal munkavállalók körében a következő munkahelyük kiválasztásában a fizetés után a második legfontosabb szempont a munkahelyi környezet. Egy irodanyitás, költözés vagy irodafelújítás előtt érdemes kikérni a munkavállalók véleményét is a munkakörnyezet kialakításakor, hogy otthonosan érezzék magukat a kollégák.

Az Év Irodája Employer Branding díj olyan cégek számára lett kialakítva, akik kifejezetten bevonták a munkatársakat az iroda kialakításba, és beépítették az irodai környezetet a cég kommunikációs stratégiájába. Ezt a díjat idén az Ericsson Ház nyerte. Fodor Dániel szerint a munkatársak bevonása azért is fontos az irodatér kialakításába, mert a szellemi munkakörben dolgozók majdnem annyi időt töltenek a munkahelyükön mint az otthonukban, és ezt csak kiváló munkakörnyezetben lehet hatékonyan eltölteni.

A 2019-as díjazottak listája:
  • Az Év Irodája Fődíj: ION - Dealogic Planet
  • Az Év Irodája Design díj: Neuschloss Palota - Redwood Holding Iroda
  • Az Év Irodája Kisvállalati díj: Antavo
  • Az Év Irodája Nagyvállalati díj: BlackRock
  • Az Év Irodája Evolúciós díj: ION - Dealogic Planet
  • Az Év Irodája Employer Branding díj: Ericsson House
  • Az Év Közösségi tere: Egis Közösségi Munkatér
  • Az Év Közösségi tere különdí:j Belvárosi Közösségi Tér
  • Az Év Asset Management cége: CPI Hungary Kft.
  • Az Év Facility Management cége: Strabag PFS Zrt.
  • Az Év Property Management cége: ESTON International Zrt.
  • Az Év Tanácsadó Cége: Cushman & Wakefield
  • Az Év Fejlesztő Cége: WING Zrt.
  • Az Év Finanszírozó Cége: Erste Bank Hungary Zrt.
  • Az Év Tervezett Lakó Projektje: BudaPart
  • Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje: Nordic Light Trio
  • Az Év Tervezett Hotel Projektje: Hard Rock Hotel Budapest
  • Az Év Proptech Megoldása: Invensol Hungary Kft.
  • Az Év Ingatlanfejlesztése: Telekom székház
  • Az Év Lakóingatlan Fejlesztése: Kapás 21 by Cordia
  • Az Év Ingatlanfejlesztése Különdíj: Milestone Budapest Semmelweis
  • Az Év Legzöldebb Projektje: GTC White House
  • Az Év Ingatlanpiaci Személyisége: Futó Gábor Futureal-csoport társalapító / tulajdonos
  • Az Év Feltörekvő Tehetsége: Geng Szabolcs (Ericsson Magyarország)
  • Real Estate Awards Életműdíj: Sermer Katalin
hirdetés

Véleményvezér

Hogyan soroznak az ukránok?

Hogyan soroznak az ukránok?

A rém és álhírek minden háborúnak természetes velejárói. Ezek között kiigazodni viszont fontos egy végzetes konfliktus idején.
Korrupció elleni front indult Ukrajnában

Korrupció elleni front indult Ukrajnában

Szomorú, de a nagy számok azt mutaják, hogy a korrupció nyugatról keletre tartva csak egyre nő. Hogyan lehetne megállítani?
Mi történne ha holnap megszűnnének az ársapkák itthon? Pontos számítás

Mi történne ha holnap megszűnnének az ársapkák itthon? Pontos számítás

Nagy vitatéma, hogy hasznosak-e az ársapkák, vagy nem. A benzin esetében nagy volt a bukta, de kérdés, mi lenne az élelmiszerek esetében.
Imádja a közpénzből vett luxust a fideszes polgármester

Imádja a közpénzből vett luxust a fideszes polgármester

Pétervására város fideszes polgármestere nemcsak kastélyt épített uniós pénz felhasználásával magának.
Újabb EU pénzből épített fideszes kastélyt talált Hadházy Ákos

Újabb EU pénzből épített fideszes kastélyt talált Hadházy Ákos

A független képviselő töretlen szorgalommal igyekszik utánajárni, hogy hová kerülnek az uniós pénzek.
Az összeszerelő-üzemként működő magyar gazdaság nagyon kitett a globális láncokban mutatkozó zavaroknak

Az összeszerelő-üzemként működő magyar gazdaság nagyon kitett a globális láncokban mutatkozó zavaroknak

A rendkívül magas magyar infláció mögött rossz, vagy tudatos kormányzati intézkedések állnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo