„Az utalvány egyre népszerűbb juttatási forma a magyar piacon, mert a gazdasági nehézségek idején különösen felértékelődött a munkavállalók számára, hogy a béren kívüli, illetve egyes meghatározott juttatásaikat is a mindennapi kiadások fedezésére fordíthassák. A munkáltatóknak pedig azért előnyös az utalvány alkalmazása, mert komoly költségmegtakarítást érhetnek el vele” – értékel Ferenczi Róbert.
Év végi üzleti ajándék
Ajándékot az év végén a cégek 47 százaléka adna munkavállalóinak, mégpedig jellemzően 5000 és 10 000 forint közötti értékben. Közel 13 százalékuk a 20 000 és 50 000 forint közötti értéket tűzte ki célul.Üzleti partnereinek a cégek 52 százaléka adna ajándékot, itt azonban a cégek közel fele 5000 forint alatti összegben gondolkodik. A leggyakoribb továbbra is a tárgyi ajándék, de ebben a szegmensben is egyre népszerűbbek az utalványok, illetve akár különféle eseménybelépők is.