Lesz ajándék? Sok magyar örülhet a cégek év végi terveinek

A Magyar Utalvány Zrt. októberi online kutatása szerint a hazai cégek 58 százaléka tervez adni év végén valamilyen eseti juttatást a munkavállalóinak. A legnépszerűbb juttatási forma a bónusz, a tárgyi ajándék és az utalvány.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Az utalvány egyre népszerűbb juttatási forma a magyar piacon, mert a gazdasági nehézségek idején különösen felértékelődött a munkavállalók számára, hogy a béren kívüli, illetve egyes meghatározott juttatásaikat is a mindennapi kiadások fedezésére fordíthassák. A munkáltatóknak pedig azért előnyös az utalvány alkalmazása, mert komoly költségmegtakarítást érhetnek el vele” – értékel Ferenczi Róbert.

Év végi üzleti ajándék

Ajándékot az év végén a cégek 47 százaléka adna munkavállalóinak, mégpedig jellemzően 5000 és 10 000 forint közötti értékben. Közel 13 százalékuk a 20 000 és 50 000 forint közötti értéket tűzte ki célul.

Üzleti partnereinek a cégek 52 százaléka adna ajándékot, itt azonban a cégek közel fele 5000 forint alatti összegben gondolkodik. A leggyakoribb továbbra is a tárgyi ajándék, de ebben a szegmensben is egyre népszerűbbek az utalványok, illetve akár különféle eseménybelépők is.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo