Kiderült, ki Magyarország legsikeresebb vállalkozónője és női vezetője 2020-ban

Április végén közös pályázatot írt ki a SEED Alapítvány és a Sikeres Nők Egyesülete, amelyben 2020 legsikeresebb női vállalkozóit és női vezetőit keresték. A pályázatra ebben a nehéz, válságos időszakban is nyolc rendkívül színvonalas pályamunka érkezett be. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2. 2020 legsikeresebb női vezetője

HERMANN ZSUZSANNA, a Trade Magazin ügyvezető-főszerkesztője

Íme egy részlet Zsuzsanna történetéből, akit a kollégái jelöltek a díjra:

„Kisvállalkozás révén már ’kis családként’ működik a csapat, ahol mindenki igyekszik támogatni egymást, a felmerülő problémákat együtt meg tudjuk beszélni és megoldást keresni rájuk.  Ez Zsuzsa nélkül nem jöhetne létre, nagyon figyel minden kolléga szakmai és lelki fejlődésére is egyaránt. A töretlen siker talán a folyamatos szakmai megújuláson, alkalmazkodáson és egymás kölcsönös tiszteletén alapul.”
Hermann Zsuzsanna a díj átvételekor elmondta, a díjon kívül nagyon nagy elismerés a számára, hogy a kollégái nevezték be a pályázatra.

A vállalkozónőknek üzenve pedig hangsúlyozta: A vállalkozói létforma nem való mindenkinek. Akinek viszont van egy álma, és elég kreatív, az ne adja fel, mindenképpen valósítsa meg azt az álmot.

3. 2020 Leginspirálóbb sikertörténete – a közönségszavazatok alapján

A pályázatokat a kiírók az eredményhirdetés előtt bő egy héttel nyilvánossá tették, hogy szavazni lehessen a leginspirálóbb történetre. Összesen 587 szavazat érkezett be, amelyek alapján 2020 leginspirálóbb sikertörténetét

DOHOS ÁGNES, az IT megoldásokat szállító IDBC Cégcsoport ügyvezető partnere írta, akit a kollégái beszéltek rá a jelentkezésre.

Álljon itt néhány részlet Ágnes történetéből, amely ebben az évben a leginkább megérintette az olvasókat:

„Édesapám karmester, ezért kiskorom óta láttam a példát, hogy a dirigálás nem parancsolgatás, hanem az összhang megteremtése a zenekarban. (…) Egyszer csak belépett az életembe egy új párkapcsolat, és ez megadta a kellő lökést és alapot a továbblépéshez. Az új párommal – későbbi férjemmel – a közös élet megkezdése után 2014-ben belevágtunk a cégalapításba is, és megszületett az IDBC informatikai tanácsadó cégcsoport. (…) A kezdeti üzleti sikerek gyorsan lendületet adtak a cég növekedéséhez, az első teljes év már 15 ügyfelet és 300 milliós árbevételt hozott. Ehhez a növekedéshez hozzá kellett igazítani a szervezetet és persze magunkat is. (…) Számomra az a legfontosabb, hogy folyamatosan figyeljük és fejlesszük magunkat. Az utóbbi időszakban arra koncentráltam, hogy igazi szakmai közösséget és munkavállalói élményt adjunk a csapattagjainknak.”
És mitől működik jól az IDBC Cégcsoport? Attól – fogalmazott Ágnes -, hogy csillogó szemű emberek veszik körül.

Tekintettel a járványhelyzet miatt kialakult nem mindennapi krízisre, a zsűri az értékelés folyamatában úgy döntött, hogy különdíjat adományoz annak a vállalkozónőnek, aki a grémium megítélése szerint a leghatékonyabban, a legkörültekintőbben és legsokoldalúbban kezelte a nehéz helyzetet.

A zsűri különdíjasa

FÁBIÁN NÓRA, az Optikalász Optika tulajdonos-ügyvezetője

Ő így vall a cég erejéről, amely a válságos időkben is segített:

„Az Optikalász hajtóereje a csapatom. Minden munkatársam maximális profizmussal áll a munkájához, ugyanakkor nyitottan, kedvvel és örömmel vizsgálja meg, és szolgálja ki a vásárlóinkat. A minőségben hiszünk, és a jó kedvben: aki hozzánk betér, az mosolyogva és elégedetten távozik.”

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo