Az új Ptk. hatálybalépését követően az új és a korábbi e-cégnyomtatványokkal kapcsolatban is számos bizonytalanság merült fel, mostanra azonban tisztázódott, hogy a szabályozás szerint egy kéthetes átmeneti időszak után válik csak kötelezővé az új e-cégnyomtatványok használata.
A március 10-ével, hétfővel kezdődött héten megjelent Magyar Közlönyök feldolgozása alapján több mint 700 jogszabály változott az új Ptk. hatálybalépésével. Az e-cégnyomtatványok változásával kapcsolatos szabályozás március 13-án jelent meg a Magyar Közlöny hasábjain, mindezek alapján pedig március 15-ében jelölte meg az új e-cégnyomtatványok használatának kezdési idejét a szabályozás.
Ez az információ azonban nem egyezik meg a Céginformációs Szolgálat oldalán közzétett adatokkal, a szervezet közleményében megállapítható, hogy van egy kéthetes átmeneti periódus, ameddig a cégbíróságok még befogadják a régi nyomtatványokat. 2014. április 1-jétől azonban kizárólag az új nyomtatványok szerinti bejegyzési- és változásbejegyzési kérelmek nyújthatók be.