A Pharmacenter Hungary Kft. célja, hogy a magyar betegek számára folyamatosan biztosítsa a megfizethető és korszerű gyógyszerellátást, különös tekintettel az onkológiai terápiákra. A vállalat stratégiai célkitűzése az is, hogy a fejlesztések eredményeit exportpiacokon hasznosítsa, erősítve a magyar gyógyszeripar nemzetközi jelenlétét.
Fotó: Pixabay
A most lezárult projekt nem csupán két hiánypótló daganatellenes készítmény piacra vitelét jelenti, hanem lehetővé teszi, hogy a magyar betegek hozzáférjenek a legmodernebb és legbiztonságosabb gyógyszeres terápiákhoz – hangsúlyozta a cég. A honlapján olvasható tájékoztató szerint a projektjük eredményének csak kevés versenytársa van, azok is csak jóval – akár 400 százalékkal drágábban – érhetők el.
A nyilvános cégadatok szerint a cég tavaly 4,47 milliárd forint árbevételt ért el, az előző évihez hasonlóan, adózott nyeresége 476 millió forint volt az előző évi 577 millió forintot követően.