Kövesd a vevőt! - hajsza több eszközön át

Hallotta már ezt a panaszt, hogy a látogatók manapság csak nyomkodnak összevissza és érthetetlennek tűnik, miért hagyják el az oldalt, ahelyett hogy vennének? A sikeres interernetes kereskedelemben létszükséglet, hogy ismerjük és megértsük a vevő szokásait, igényeit és jó élményt is adjunk a számára.

Tartalommarketing: honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő?

Valamennyi vállalkozás életében az online tartalommarketing egyik fontos eleme a megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom előállítása és online megjelentetése, amely hatékony eszköz a cég ismertségének növelésére. Sok esetben azonban időigényes feladat a megfelelő tartalom előállítása, ráadásul ötlet sincs mindig feltétlenül kéznél a megfelelő cikkek, blogbejegyzések elkészítéséhez. Magától értetődőnek tűnik ezt a kérdést úgy megoldani, hogy a cégek külföldi blogokból, honlapokról emelnek át cikkeket, bejegyzéseket, és azokat magyarra fordítva közzéteszik saját honlapjukon, blogukon.

Ezzel szemben a legtöbb vásárlási folyamat összetett lett és megnőtt Az emberek elsősorban nem vásárolni akarnak, hanem információt és kapcsolatokat keresnek az interneten. Melyik a legjobb? Mit tud? Hogyan kell házilag? (majd úgyis rájön, ha nem éri meg) Az a márka, vagy szolgáltatás számíthat sikerre, aki olyan tartalmat ad, ami érdeklődésre számíthat a keresés különböző, de főként kezdeti szakaszaiban. Első fázis, a nézelődés: hogyan lehetne konyhát felújítani, adót megspórolni, vagy éppen a kert öntözését gépesíteni? Okozhat-e betegséget valami? Mennyit lehet spórolni a fűtésen egy év alatt valamivel? - Itt a problémák, kérdések sora van még, nem vesz. Tartalommarketingesként azt látom, hogy a jól megírt cikk, vagy ismertető anyag összeállításánál azokra a kérdésekre kell választ adni, amit a vevő még fel sem tett. Második fázis, a keresés: a már konkrét problémára keresik a választ Keres a mobilján, olvasgat, képeket néz mikozben munkába megy. Ezek a látogatók nem fognak vásárolni, a webanalitikában látható pl. egy blogcikkre jöttek és el is mennek. Az oktató, leíró blogcikk a tartalommarketing egyik fő eleme. (Jellemző címek lehetnek: Pl. Mi az a szaunaszeánsz… a kruppos roham tünetei… szájszag ellen házilag… olcsó szuvidolás receptek). Az emberek azt szeretik, amit ismernek. Ha megismerik a problémájukra választ adó, vagy érdekességet kínáló oldalt, akkor nagyobb az esély arra, hogy visszajönnek, vagyis elköteleződnek.

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo