Kövesd a vevőt! - hajsza több eszközön át

Hallotta már ezt a panaszt, hogy a látogatók manapság csak nyomkodnak összevissza és érthetetlennek tűnik, miért hagyják el az oldalt, ahelyett hogy vennének? A sikeres interernetes kereskedelemben létszükséglet, hogy ismerjük és megértsük a vevő szokásait, igényeit és jó élményt is adjunk a számára.

Tartalommarketing: honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő?

Valamennyi vállalkozás életében az online tartalommarketing egyik fontos eleme a megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom előállítása és online megjelentetése, amely hatékony eszköz a cég ismertségének növelésére. Sok esetben azonban időigényes feladat a megfelelő tartalom előállítása, ráadásul ötlet sincs mindig feltétlenül kéznél a megfelelő cikkek, blogbejegyzések elkészítéséhez. Magától értetődőnek tűnik ezt a kérdést úgy megoldani, hogy a cégek külföldi blogokból, honlapokról emelnek át cikkeket, bejegyzéseket, és azokat magyarra fordítva közzéteszik saját honlapjukon, blogukon.

Ezzel szemben a legtöbb vásárlási folyamat összetett lett és megnőtt Az emberek elsősorban nem vásárolni akarnak, hanem információt és kapcsolatokat keresnek az interneten. Melyik a legjobb? Mit tud? Hogyan kell házilag? (majd úgyis rájön, ha nem éri meg) Az a márka, vagy szolgáltatás számíthat sikerre, aki olyan tartalmat ad, ami érdeklődésre számíthat a keresés különböző, de főként kezdeti szakaszaiban. Első fázis, a nézelődés: hogyan lehetne konyhát felújítani, adót megspórolni, vagy éppen a kert öntözését gépesíteni? Okozhat-e betegséget valami? Mennyit lehet spórolni a fűtésen egy év alatt valamivel? - Itt a problémák, kérdések sora van még, nem vesz. Tartalommarketingesként azt látom, hogy a jól megírt cikk, vagy ismertető anyag összeállításánál azokra a kérdésekre kell választ adni, amit a vevő még fel sem tett. Második fázis, a keresés: a már konkrét problémára keresik a választ Keres a mobilján, olvasgat, képeket néz mikozben munkába megy. Ezek a látogatók nem fognak vásárolni, a webanalitikában látható pl. egy blogcikkre jöttek és el is mennek. Az oktató, leíró blogcikk a tartalommarketing egyik fő eleme. (Jellemző címek lehetnek: Pl. Mi az a szaunaszeánsz… a kruppos roham tünetei… szájszag ellen házilag… olcsó szuvidolás receptek). Az emberek azt szeretik, amit ismernek. Ha megismerik a problémájukra választ adó, vagy érdekességet kínáló oldalt, akkor nagyobb az esély arra, hogy visszajönnek, vagyis elköteleződnek.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo