Kövesd a vevőt! - hajsza több eszközön át

Hallotta már ezt a panaszt, hogy a látogatók manapság csak nyomkodnak összevissza és érthetetlennek tűnik, miért hagyják el az oldalt, ahelyett hogy vennének? A sikeres interernetes kereskedelemben létszükséglet, hogy ismerjük és megértsük a vevő szokásait, igényeit és jó élményt is adjunk a számára.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

5 tipp az ellenállhatatlanul kattintásvonzó címadáshoz

Bármilyen gyorsan változik is a marketing, a jó címsor még mindig mindennél többet ér. A négy alapszabály mellett öt szakértői tippel segítünk, hogy ne menjen kárba mindaz, amit a cím után ír.

Harmadik fázis: a vásárlás Ránéz még a Facebookjára napközben mobilon, látja a remarketing hirdetést. Este az otthoni laptopján is nézi, esetleg a tabletjén látja a kedvenc videója melletti hirdetésünket. Átböngészi a termékleírást. Másnap felmegy az asztali gépére a munkahelyén ebédidőben és ott rendel, mert könnyebb az adatait begépelnie a klaviatúrán, mint mobilon pötyögtetni. Tehát fennáll a nagy kérdés, ha 4 eszközön is látogató volt, akkor érdemes-e mobilon hirdetni, blogolni ha a vásárlás direkt asztali gépen valósul meg? A válasz egyértelműen igen, különösen akkor, ha az Analyticsben beállítottuk az eszközök közötti, vagyis cross device konverzió mérését. Ebben az esetben, ha az emberünk be van jelentkezve egy Google Accounttal, vagyis ezeken az eszközökön használ olyan alkalmazást, amihez ez kell, akkor a folyamatot egyben fogjuk látni, a mobilos, tabletes és asztali gépes belépéseit.  Ez azért is különösen jellemző, mert egy Gmail fiók ki és bejelentkezése mobilon általában nem annyira egyszerű, így az emberek többsége folyamatosan használja. Tartalom szempontjából a konverziós, vásárlási útvonalban megjelenik a blogcikk, mint belépő oldal, tehát aki organikusan a keresőből jött a cikkünkre, jól követő akár 30 napon át addig az oldalig, amit beállítottunk konverziós célként, amíg megjelenik neki a köszönjük megrendelését oldal.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo