14 új vagy felfrissített modellt vezet be a Toyota

A Toyota márka értékesítése akár bővülhet is 2024-ben Magyarországon, ahol az új autók eladásában további csökkenést prognosztizálnak a piac szereplői - hangzott el a Toyota Central Europe - Hungary Kft. sajtótájékoztatóján

A márkaigazgató szerint a stabil piacon a Lexus jó eséllyel növekedhet négy új belépő modelljének és versenyképesebb értékesítési stratégiájának köszönhetően.

A Toyota magyarországi eladásainak 75 százalékát, a Lexus értékesítéseinek pedig 98 százalékát tették ki tavaly Magyarországon az elektrifikált autók. Míg a Toyota elektrifikált eladásainak túlnyomó részét az öntöltő hibrid elektromos modellek teszik ki, addig a Lexus esetében az eladások kétharmada öntöltő, és egyharmada a plug-in hibrid elektromos autó.

A Toyota Central Europe-Hungary Kft. négy európai országért - Lengyelországért, Szlovákiáért, Csehországért és Magyarorszért - felel, a legnagyobb európai márkaimportőr. Tavaly az importőrrel kapcsolatban lévő márkakereskedések 150 ezer Toyotát és 14 ezer Lexust értékesítettek.

(MTI)



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo