ÜzNETszerű kéjelgés

Szülők, barátok, senki nem tudhat semmiről. Ahogyan arról is csak nagyon kevesen, hogy hazánkban nem egy szépségkirálynő, év arca dolgozott vagy dolgozik escortszolgálatnál, jobb pénzkereseti lehetőség híján. Hoszteszkednek, üzletembereket kísérnek, modellkednek. Vagy valami egészen más is belefér? A piacelemzéshez segítségünkre lévő informátorok nevét ezúttal, az ő védelmükben, nem írjuk le. Az itt leírtakat alátámasztó adatok zömét egyébként bárki leszedheti az internetről.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon az üzletszerű kéjelgés a legfrissebb, érvényben lévő kormányrendelet szerint, köztudottan is csak a helyi önkormányzatok által kijelölt türelmi zónákban vagy tiltás alá nem eső területeken legális. De vajon mi a helyzet a virtuális türelmi zónákkal?

On-line és off-line szakterületek

A valóban hagyományos escort- (kísérő-) és hosztesztevékenységgel foglalkozó ügynökségeket figyelmen kívül hagyva – merthogy, akármilyen hihetetlen is, de léteznek még ilyenek – négy csoportra oszthatjuk a piacot. Vannak a hagyományos, utcai lányokat foglalkoztató, kisebb vállalkozások, a szállodákkal kapcsolatot tartó ügynökségek, az on-line piroslámpás házak és az on-line exkluzív escortügynökségek. Míg az első kettő általában kizárólag off-line működik, a második kettő piactere szinte teljes egészében a világháló.

A bordélyházak minőségüket illetően ugyan differenciáltak, ám ügyfélszempontból igencsak megkérdőjelezhető a szolgáltatás és a szolgáltatók milyensége. A szállodai escortüzletágban a foglalkoztatottak hazai nívós szállodákba, kizárólag külföldi vendégekhez érkeznek; a hazai létesítmények „kis füzeteibe” egy ügynökség telefonszáma azonban nemritkán milliókra rúgó éves tarifáért kerülhet bele, és ebben az összegben még nincsenek benne a cég fenntartási költségei.

Üzleti szempontból legcélszerűbbnek tehát a szintén külföldi vendégekre szakosodott on-line exkluzív escorttevékenység folytatása tűnik, amely jó kapcsolatokkal viszonylag kis alaptőkéből hamar sikeres vállalkozássá válhat.

Nagyon kell vigyáznunk!

A világháló különböző magyar oldalain böngészve itt-ott igen erős türelmizóna-fílingünk lehet. A 2–8 évig büntetendő tevékenység az interneten fénykorát éli az ügynökségek, a szolgáltató lányok, számos jogász és megannyi elégedett ügyfél örömére.

Hazánkban három meghatározó profi on-line escortszolgálat uralja a piacot, amelyek közül a legrégibb 1998-ban kezdte meg tevékenységét. Ügynökségtől függően a három nagyágyú 20–60 lányt foglalkoztat, a szerződésekben is gondosan rögzített „üzletember-kísérés” és „hosztesz” tevékenységekkel.

– Az ilyen cégek mögött nagyon komoly, befolyásos ügyvédek állnak, akik a legális kereteken belül, papírozva, a megfelelő embereknél eljárva tudják havi 1–1,5 millió forintért intézni a dolgokat – kezdi nformátorunk. – A papírokon csak a hosztesz- és hasonló munkákat rögzítik, és látszólag a lányok ezen felül saját felelősségre mélyülhetnek bele a részletekbe az ügyfelekkel.

Az ügyvédi és a PR-költségekkel együtt 3-4 millió forint induló tőke kell egy ügynökség indításához. A promóciós munkálatokhoz hozzátartozik, hogy egy ügynökség indításakor az ezzel foglalkozó legnagyobb site-okkal súlyos százezrekért „traffic-menedzsment”-megállapodást kell kötni, mert ennek alapján ezek majd számos potenciális ügyfelet küldenek. Az ilyen weboldalak menedzsmentjét általában külföldről irányítják, kint védetik le a domainnevet is, hogy az itthoni hatóságok által ne vagy csak nagyon nehezen legyenek visszakereshetők a háttérben lévő cégek.

– Volt már arra példa – említi interjúalanyunk –, hogy az amatőr megoldás és ügyintézés következtében megtaláltak egy ügynökséget, ám mivel jogilag nem volt bizonyítható az üzletszerű kéjelgés folytatása, nem lett az ügyből semmi. Nagyon kell vigyáznunk!

Nehéz abbahagyni

– Az általunk foglalkoztatott lányok egy része kulturált, nyelveket beszél, rendkívül csinos, ha úgy tetszik, elit nő, ilyen típusból közel ötszázat foglalkoztatnak itthon – mondja a szakterület egy másik ismerője. – A többi kevésbé kulturált, akiket mi csak „hajtós pillangóknak” becézünk, ők sokszor egy-két hónapra eltűnnek külföldre, hogy az ottani kapcsolataink által fenntartott infrastruktúrát használva akár napi öt-hat ügyfelet fogadhassanak, kedvük és kapacitásuk szerint. Mivel van konkurencia, és ezáltal verseny is a piacon, ezért az ügynökségek között cserélődnek a lányok, és olyan is előfordul, hogy többnek is dolgoznak egy időben.

Az escortcégek 18-tól 32 évesig minden korosztályt foglalkoztatnak. Megközelítőleg négyszer annyi vidéki lányt foglalkoztatnak az ügynökségek, mint budapestit, a legtöbben Miskolcról, Debrecenből és Tatabányáról jönnek a fővárosba dolgozni. Mindegyikük saját elhatározásából keres meg ilyen ügynökségeket, jól tudván, mit is kell majd csinálniuk az elkövetkező időben.

A legtöbb lány rossz családi körülményei miatt választja a pénzkeresésnek ezt a módját; autóra, lakásra vágynak, vagy egyéb álmokat dédelgetve, egy-két évig szeretnének dolgozni a szakmában. A kilencven százalékuk viszont ez idő eltelte után is – magát győzködve, a keresett pénzt elszórva, nem befektetve – rajta marad a „gépsoron”, és nem tudja abbahagyni.

Bevállalós teszt

Ahhoz, hogy egy lány munkába állhasson, szükség van egészségügyi vizsgálatra, AIDS-tesztre, minimális nyelvtudásra, és egy tesztlapot is ki kell tölteniük.

– A tesztben a lányoknak a szexualitás különböző, általuk bevállalt formáit kell kiválasztaniuk: egy totószerű lapon ikszet kell rakniuk a megfelelő tevékenységek mellé, amelyek között a nyelves csóktól a bizarr szexig minden megtalálható – folytatja a bennfentes. – Egyesek ártatlan arcát elnézve, majd az űrlapokat átvéve és megnézve, olykor magam is elcsodálkozom.

Ezután az addig hétköznapi életet élő lányból on-lány lesz, azaz az általa meghatározott időszakokban minden telefonhívásra kell – illetve célszerű – válaszolnia.

– Két óráért 200–280, ötért 400, 12-ért itthon 600, külföldi megrendelés esetén pedig 750–800 eurót fizetnek az ügyfelek. Egy teljes nap tarifája 1000 euró. Ezeknek az összegeknek a felét kapják meg a lányok, a másik fele minket illet. Az egy hónapra külföldre utazó lányok a 15 ezer eurós díj felét kapják kézhez; ez a közel kétmillió forint érthetően csábító egyeseknek.

Az ügynökséghez e-mailen érkeznek a rendelések; ennek alapján telefonon felveszik a kapcsolatot az ügyféllel, aki kiválasztja a lányt. Az iroda előzetes időpont-egyeztetés után megvásárolja a repülőjegyeket, megszervezi az utat, és két nap múlva leszállítja Juliskát. A magyar lányok az arab országokban és a kínaiak között a legnépszerűbbek; az ottani ügyfelek vagyonokat áldoznak a kiutazókra. Egyes hazai szépségkirálynők útlevelében sem kell csodálkoznunk a szaúdi pecsétek láttán.

Novy

Megjelent a Piac & Profit üzleti magazin 2003. októberi számában.

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo