Újít az MTV portál

A Magyar Televízió új média offenzívájának első állomása a napi 100-120 hírt feldolgozó Híradó Online elindítása. A portál publicisztika rovata a Szabadság tér. A televíziós műhelyek szakértőinek, publicistáinak a véleményét kapják meg a látogatók - nem egy esetben például videójegyzet formában.

Minimális anyagi ráfordítással teljes körűen megújítja internetes és teletextes szolgáltatását a Magyar Televízió. A napi 670 ezres látogatószámmal piacvezető MTV Teletext mellett a köztévé hasonló pozíciót akar elérni a televíziós portálok között az 2004. október 1-én induló Híradó Online-nal.

Az MTV új média offenzívájának első állomása a napi 100-120 hírt feldolgozó Híradó Online elindítása. A tévés netmagazin tartalma és hírfeldolgozása az újítással megváltozott: a hírtovábbítói szerepet csökkentve inkább hírforrásként és hírügynökségként kezd működni. Újságíróink megkérdezik valamennyi érintettet, elemzik a gazdasági, kül- és belpolitikai információkat. A portál készítői a hagyományos struktúrát átalakítva, televíziós műsorokról nevezték el rovataikat, illetve alrovataikat. Így például a tudományos rovat Delta, a bűnügyi rovat Kékfény, a gazdasági alrovat pedig Aranyláz lett. A napi eligazodást segíti az orvosmeteorológia, a folyamatosan frissülő tévéműsor, valamint a heti horoszkóp. Terveink között szerepel, hogy a napi aktuális anyagok mellett interneten hozzáférhetővé tegyük a többezer órát kitevő tévés film- és műsorarchívumot is. Ennek induló percei a NetTV Örökmozgó és TVArchívum rovatában láthatók majd.

A Híradó Online exkluzivitása: a független és szakértői szemmel feldolgozott szöveg alapú információi mellett több sávú videóformátumban is megjelennek a közszolgálati televízió napi hír és hírháttér anyagai, valamint az összes saját gyártású műsor. A portál további szolgáltatása az ún. Híradó Hírügynök hírticker. Egy szoftver letöltésével ugyanis minden új információt azonnal (ám diszkréten) megkap az interneten – de éppen nem a Híradó Online oldalait - böngésző olvasó.

A portál publicisztika rovata a Szabadság tér. A televíziós műhelyek szakértőinek, publicistáinak a véleményét kapják meg a látogatók - nem egy esetben például videójegyzet formában. Megjelennek majd az ismert közírók és politológusok írásai is, megfelelő publicitás jut a média által kevésbé ismert, vagy fiatal társadalomkutatóknak.

A Híradó Online egyben női és férfimagazin is. A Retikül oldalai nemcsak a családépítés és gyermeknevelés problémáit elemzik, hanem karriert építenek a hölgyekkel, divatot diktálnak és a legújabb szépségápolási praktikákról is beszámolnak – a Retikül valódi női titkokat rejt. A férfiaknak szóló technikai lapunk az autóipar legújabb fejlesztéseit veszi górcső alá. A technikai bemutatók mellett vezetéselméletről, autógazdaságról is olvashatnak, de helyet kapott a motorsport és a Forma-1 is.

Kereshetővé válnak a Híróra, az esti Híradó, valamint az összes televíziós hírháttér műsor anyagai. Az olvasók már koradélután megismerkedhetnek az Este című Pulitzer-díjas műsor vendégeivel. Megújulnak a műsoroldalak is, Elérhető lesz Ráday Mihály városvédő műsorának archívuma, vagy a Főtér receptgyűjteménye.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo