A 2003-as bevezetést követően tavaly áprilisban az ötezredik, idén december elején pedig már a tízezredik MobiTrend ügyfelét köszöntötte a Pannon GSM. A MobiTrend, illetve továbbfejlesztet változata a MobiTrend Plusz az 5-70 főt foglalkoztató vállalkozások igényeire optimalizált telefonhálózati szolgáltatás.
"A gyorsabb és biztosabb elérhetőség mellett komoly megtakarításokat is eredményez a MobiTrend, hiszen a hívások felhasználónként és típusonként külön számlázhatók, így tökéletesen elkülöníthetőek a vállalati- és magán beszélgetések, amelyeket ráadásul kivételesen kedvező percdíjakkal - vállalaton belül ingyenesen - bonyolíthatnak le a munkatársak, választásunk ezért is esett a Pannon GSM üzleti megoldására" - mondta Gebei Bálint, a DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Rt. szolgáltatási igazgatója.
"A szolgáltatás elsöprő sikere és az évente folyamatosan növekvő üzleti ügyfélkörünk azt bizonyítja, hogy jól mértük fel a vállalkozások telekommunikációs igényeit" - nyilatkozta Szabó Gábor, a Pannon GSM értékesítési igazgatója. A hagyományosan vezetékes rendszerekkel megoldott belső és külső kommunikációs csatornák rugalmatlansága és helyhez kötöttsége helyett a MobiTrend szolgáltatás teljes bővítési és mozgási szabadságot kínál felhasználóinak.