„Rengeteget költünk feleslegesen a nyomtatóra, mi ezt az elején megtanítjuk, hogy hogyan kell használni, illetve a későbbiekben is visszagyűjtjük az üres kellékeket, folyamatosan monitorozzuk, hogy mi történik az ügyfélnél, és ez egy egyszerű folyamat. A nulladik perctől próbálunk edukálni, próbáljuk tanítani a piacot a cikkeinkkel, videóinkkal, tartalmainkkal. Amikor valaki az ügyfelünkké válik, egyrészt a régi eszközt elhozatjuk, az újat beállítjuk, megmutatjuk, hogy tudja a legfenntarthatóbban használni” – mutatott rá a több mint háromezer ügyféllel rendelkező kornyezetbaratnyomtato.hu alapítója.
Tál Dávid kérdésre válaszolva kitért arra is, láthatjuk a hétköznapokban, hogy minden, ami környezetbarát, az drágább is, elég csak a papír műanyagpohárra gondolni. Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy nagyon komoly piaci verseny van a nyomtató piacon. Ez azt jelenti, hogy sok gyártó szeretné eladni a termékét, márpedig ehhez igenis versenyképesen kell áraznia. Ez pedig szavatolja azt, hogy a környezetbarát nyomtatóknak az árai ott vannak, vagy esetleg akár alkalmanként alatta is, mint egy bármilyen másik nyomtatóé.
„Nem is erre helyezném a hangsúlyt, hanem inkább arra, hogy egyszer kell jól kiválasztani azt az eszközt, arra az öt-hat-nyolc évre, amíg használom, mert egyébként lehet, hogy fele annyiért is meg tudnám venni, viszont minden évben kidobom. Nagy matekzseninek nem kell lenni ahhoz, hogy megértsük, hogy ez nem éri meg. Azt mondom, hogy van egy alapküszöb, amennyit rá kell szánni egy termékre, ez viszont kevesebb, mint azt gondolnánk, és hosszú távon jobban meg is éri.” – zárta gondolatait.