Szeptemberi NHH mobil gyorsjelentés

2004. szeptemberében a mobil előfizetések száma közel 0,8%-kal növekedett a a megelőző hónaphoz képest, amely abszolút értékben 63 ezres növekedést jelent. A hóvégi előfizetésszám közel 10,7%-kal haladta meg a tavalyi év szeptemberi értékét. A hónap végén a három szolgáltató összesen 8 millió 379 ezer előfizetést tartott nyilván. A Vodafone piacrészesedése az előfizetésekből 19,12%-ra nőtt, a T-Mobile Magyarország Rt. részesedése 47,61% -ra, a Pannon GSM részesedése 33,27%-ra csökkent.

A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma 36 ezerrel, 7 millió 774 ezerre emelkedett.

A piacrészesedések a forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a következőképpen alakultak: T-Mobile Magyarország Rt. 47,70%, Pannon GSM 33,38%, Vodafone 18,92%.

A július-szeptember időszak során 172 ezerrel nőtt a szolgáltatóknál nyilván tartott előfizetések száma, amely 2,1%-os növekedést takar. A mobil penetráció 1,75 százalékponttal emelkedett a negyedév során. A negyedév végére a T-Mobile Magyarország Rt. előfizetésekből számított piacrészesedése 0,07 százalékponttal,
a Pannon GSM részesedése 0,92 százalékponttal csökkent, míg a Vodafone piacrészesedése 0,99 százalékponttal emelkedett.

A mobil számhordozhatóság május 1-i bevezetésétől október 26-ig, 29064 számot vittek át az ügyfelek másik szolgáltatóhoz.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo