Pannonos a Tesco

A Tesco teljes magyarországi telekommunikációja a Pannon GSM hálózatán keresztül zajlik 2005 áprilisától. A több, mint 70 helyszínen működő áruházlánc minden vezetékes állomását GSM-készülékre cseréli, ami a Pannon Mobilalközpont különleges, testre szabott megoldásaival együtt minden korábbinál előnyösebb távközlési megoldást jelent.

"A vállalati mobil rendszerek ma már kényelmesebbek, könnyebben kezelhetőek, rugalmasabbak és költséghatékonyabbak mint a vezetékes központok: a Pannon GSM által kínált technológia és szolgáltatáscsomag a telekommunikáció új korszakát jelenti számunkra. A Tesco élenjár a hatékonyságot növelő szolgáltatások bevezetésében, mert ezek segítségével tudjuk vásárlóink, alkalmazottaink és partnereink igényeit a lehető leghatékonyabban kiszolgálni" - nyilatkozta a Tesco informatikai igazgatója, Dolmányos Gábor.

"Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Tesco üzletlánc az első olyan nagyvállalati ügyfelünk, amely a beszéd alapú távközlési igényeit kizárólag mobil távközlési szolgáltatásokkal oldja meg és ehhez partneréül a Pannon GSM-et választotta. Bízom benne, hogy a Tesco üzletlánc példamutatását figyelembe veszik majd más nagyvállalatok is amikor a távközlési infrastruktúrájuk fejlesztésén gondolkoznak-mondta el Kőnig Róbert a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.

A Pannon GSM munkatársai március végére fejezik be a Tesco áruházainak és kiszolgáló létesítményeinek teljes mobilosítását; ezt követően a vállalat mintegy kétszáz előfizetését és 50 darab vezetékes alközpontját cseréli le közel nyolcezer  GSM eszközre. Az országszerte üzemelő 42 hipermarket és 27 bolt, valamint a három logisztikai központ és két iroda között a Pannon Mobilalközpont biztosítja az állandó kapcsolatot. A mobil rendszer az egyes létesítményeket önálló egységként kezeli: külön-külön központi hívószámot, egyedi bejelentkező üzenetet és saját menürendszert biztosít számukra, ugyanakkor a 74 helyszínt egy közös rendszer fogja össze. Így a cégen belüli hívások az irodai hálózatoknál megszokott módon ingyenesek, még az egymástól akár több száz kilométerre lévő áruházak esetében is.

A Tesco különleges igényei mellett a speciális feltételek is izgalmas kihívást jelentettek a Pannon GSM szakemberei számára. Az éjjel-nappal nyitva tartó áruházakban a létező kommunikációs rendszereket azok zavartalan működését garantálva kellett kiváltani, a pénztárakban és a pultokban pedig gyakorlati okokból asztali készülékeket kellett a GSM hálózatra kötni. A Tesco példája jól bizonyítja, hogy a Pannon GSM nagy- és középvállalatok számára kifejlesztett, kész kommunikációs megoldásaival az ügyfél egyéni elvárásainak megfelelő, messzemenőkig rugalmas és hatékony távközlési rendszerek hozhatóak létre.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo