Maximális hatékonyság, minimális költségekkel: a Pannon Mobilalközpont szolgáltatással a cégek legalább 20 %-os költségmegtakarítással számolhatnak.
A Pannon GSM ügyfelei kapnak egy telefonszámot, amit a későbbiekben saját ügyfeleik, beszállítóik, dolgozóik felé publikálnak, mint központi szám. Erre a központi számra beérkező hívások tetszés szerint kezelhetőek, díjmentesen kapcsolhatók tovább a dolgozók pannonos mobiltelefonjaira. Ha pedig költözik a cég - ami manapság egyre természetesebb és gyakoribb dolog -, egyszerűen hónuk alá kapják a számítógépüket, és az új irodában azonnal üzembe állítható az alközpont: nem kell kábelek kilométereit telepíteni, asztali készülékeket bekötni - akár több milliós költséget, és rengeteg időt, fáradságot lehet ezzel megtakarítani.
A Pannon Mobilalközpont szolgáltatás központi híváskezelést és leosztást valósít meg, a hagyományos telefonalközpontokon túlmutató, komplex ügyfélszolgálatot nyújt kezelők bevonásával. A klasszikus telefonalközpont funkciók mellett a Pannon Mobilközpont olyan szolgáltatáscsomagokat is kínál, melyek megkönnyítik a vállalatok munkáját. Ilyen szolgáltatás például a központi mobilszám, az egyedi üdvözlő szövegek bemondása, az interaktív menürendszer, a direkt és indirekt mellékválasztás és a központi hang- és faxposta.
A Pannon Mobilalközponttal egy mobiltelefon és egy internetes kapcsolat révén az országban bárhol és bármikor kialakítható egy újabb munkahely, így a távmunkában is újabb lehetőségek nyílnak meg.