Pontosan 273 kocsi ilyen, „keyless-go” rendszerét vizsgálták meg a német autóklub, a ADAC és az osztrák testvérszervezete, az ÖAMTC szakemberei.
Kiábrándító mérlegük, amelyről a Der Spiegelben olvashatunk: egyedül a Jaguár I-Pace és E-Pace, valamint a Land Rover Discovery és Range Rover modelljét nem lehetett feltörni. A többi 269 kocsinál semmiféle nagyobb számítógépes szakértelemre nem volt szükség.
Elegendő a kártya által sugárzott jel terjedési távolságát akár ajtókon, falakon át is meghosszabbító, szabadon megvásárolható berendezés. Annak segítségével a tolvaj ki tudja nyitni a jármű ajtaját, el tudja indítani a motort, sőt: a kocsi mindaddig üzemben marad, amíg le nem állítják. Így a tolvaj elvileg (működő motorral) fel is tud tankolni és külföldre tud jutni az autóval, ahol aztán kicserélik a zárvezérlő berendezést.