A Pannon GSM annak idején az átlagnál több SMS-t, MMS-t küldő, állandóan a WAP-ot bújó - egyszóval a nem hangalapú szolgáltatások iránt messzemenőkig fogékony - ügyfelek igényeinek kielégítésére vezette be számlás és kártyás tarifacsomagot is kínáló djuice márkáját. 2005. március 17-től még inkább az előfizetők speciális szokásaihoz alkalmazkodik a djuice, ekkortól ugyanis a havidíjat nem csak a szokásos belföldi beszélgetések költségeiből írja jóvá a Pannon GSM, hanem az a magyar piacon egyedülálló módon az SMS- vagy MMS-forgalom terhére is felhasználható - tetszőleges arányban.
A Telenor-csoport nemzetközi márkája, a djuice ezzel a változással azok számára is egyértelmű, nagy összegű kedvezményt nyújt, akik akár egyetlen másodpercre sem emelik fülükhöz a készüléket, hanem kizárólag szöveges vagy képes üzenetekben kommunikálnak. Sokoldalúbb, jobban kihasználható az új támogatási konstrukció: az ajánlat egyetlen megkötése, hogy csak belföldi hálózatokba irányuló beszélgetések és küldött SMS esetén érvényes, azaz nemzetközi, illetve roaming hanghívásokra és SMS-ekre nem vonatkozik, viszont a nemzetközi roaming alatt küldött MMS-ekre igénybe vehető a kedvezmény.
Az ajánlat bevezetésével egy időben tíz százalékkal (az eddigi bruttó 3990-ről 3600 forintra) mérsékli számlás djuice előfizetései havidíját a Pannon GSM. A két módosítás együtt azt eredményezi, hogy a djuice számlás ügyfelei mostantól egyben élvezhetik a kártyás és számlás tarifák előnyeit és még pontosabban kalkulálhatják és követhetik nyomon kiadásaikat.