A TIME Magazine által 2006-ban az Év emberének kikiáltott internet-felhasználó, azaz Ön, a következő kifejezésekre keresett rá a leggyakrabban a tavalyi évben, az előfordulásuk dinamikus növekedésének sorrendjében: iwiw, ingyenfilmek, tokio hotel, chuck norris, utorrent, digitv, választás, hotdog, prison break, és karsai zita.
A tíz legdinamikusabban növekvő magyarországi kereső-kifejezés némiképp megkérdőjelezi a hazai internet-felhasználók érdemességét a hangzatos címre. Az Év embere ugyanis, a TIME szerint legalábbis, a televízió által kínált könnyed szórakozás helyett is a Web 2.0-át építi.
A szakértők szerint forradalmi megújhodáson átesett világháló - a Web 2.0-ként aposztrofált World Wide Web - közössége eddig soha nem látott méreteket öltött együttműködés keretében építette fel a Wikipedia, a YouTube és a MySpace információtárait. Egyúttal elfordult a televíziózástól, és a hivatalos csatornák manipulált híradásaitól, hogy a maga által készített és közzétett hírekben számoljon be az év történéseiről.
A magyar internet-felhasználók legkedveltebb témái részben mégis a kereskedelmi televíziózás világából került ki. A szappanoperák és a médiasztárok virtuális világába a valóság csak a választások erejéig szivároghatott be. A kereső-kifejezésekből úgy tűnik, a magyar internezetők - a TIME feltételezésvel ellentétben - bulvárlapként és tv-újságként használják a világhálót.