Mit keresnek a nők?

Új, a nők internetezési szokásairól teljes körű képet nyújtó, folyamatosan frissülő hazai és külföldi statisztikákat és kutatási anyagokat tartalmazó portált indult.

A nők egyre nagyobb arányban jelennek meg az internetezők között a világon csakúgy, mint hazánkban, olyannyira, hogy a női internetezők várhatóan hamarosan többségbe is kerülnek férfitársaikkal szemben - áll a szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményben. Ennek megfelelően a Sanoma Budapest a közelmúltban elindította B2B portálját, hogy betekintést nyújtson a női internetezők világába, és átfogó információval lássa el a kommunikációjukkal nőket célzó hirdetőket.

A honlapon részletes adatok olvashatóak többek között arról, hogy hol és milyen céllal használják a nők leggyakrabban az internetet, mikor böngésznek legintenzívebben, mely korcsoport az, amelyik legszívesebben szörföl a neten. Megismerhető maga az internetező nő is: mi jellemző a márkahasználatára, az életminőségére, szokott-e utazni, mely kampányokra kattint rá leginkább. A hazai adatok mellett a honlap rendszeresen frissülő külföldi kitekintést is nyújt.

"A kutatási adatok azt mutatják, hogy a hazai internetezők táborában bár ma még 2-3 százalékkal több a férfi, ám úgy tűnik, hogy a nemek aránya néhány éven belül ki fog egyenlítődni, majd át fog billenni a női többség oldalára" - írja a közleményben Varga Károly, a Medián Webaudit projektigazgatója.

A Medián WebProfile statisztikai adatai szerint a jelenleg legtöbbet internetező nők 59 százaléka 35 év alatti, valamint az újonnan belépő internetezők között is magasabb a nők aránya. Azok a nők, akik internetet használnak, egyre rendszeresebben teszik mindezt, és bővül azon nők köre is, akik több időt töltenek a világhálón, és több weboldalt néznek meg, vagyis intenzitásukban férfitársaik elé kerülnek. Mindezekből a hazai internethasználat várható női többségére következtethetünk. (A hazai népesség 56 százaléka ma még digitálisan írástudatlan, de a cégek informatizálásának tekintetében is elmaradottnak számít hazánk.)

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo