Mit keresnek a nők?

Új, a nők internetezési szokásairól teljes körű képet nyújtó, folyamatosan frissülő hazai és külföldi statisztikákat és kutatási anyagokat tartalmazó portált indult.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nők egyre nagyobb arányban jelennek meg az internetezők között a világon csakúgy, mint hazánkban, olyannyira, hogy a női internetezők várhatóan hamarosan többségbe is kerülnek férfitársaikkal szemben - áll a szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményben. Ennek megfelelően a Sanoma Budapest a közelmúltban elindította B2B portálját, hogy betekintést nyújtson a női internetezők világába, és átfogó információval lássa el a kommunikációjukkal nőket célzó hirdetőket.

A honlapon részletes adatok olvashatóak többek között arról, hogy hol és milyen céllal használják a nők leggyakrabban az internetet, mikor böngésznek legintenzívebben, mely korcsoport az, amelyik legszívesebben szörföl a neten. Megismerhető maga az internetező nő is: mi jellemző a márkahasználatára, az életminőségére, szokott-e utazni, mely kampányokra kattint rá leginkább. A hazai adatok mellett a honlap rendszeresen frissülő külföldi kitekintést is nyújt.

"A kutatási adatok azt mutatják, hogy a hazai internetezők táborában bár ma még 2-3 százalékkal több a férfi, ám úgy tűnik, hogy a nemek aránya néhány éven belül ki fog egyenlítődni, majd át fog billenni a női többség oldalára" - írja a közleményben Varga Károly, a Medián Webaudit projektigazgatója.

A Medián WebProfile statisztikai adatai szerint a jelenleg legtöbbet internetező nők 59 százaléka 35 év alatti, valamint az újonnan belépő internetezők között is magasabb a nők aránya. Azok a nők, akik internetet használnak, egyre rendszeresebben teszik mindezt, és bővül azon nők köre is, akik több időt töltenek a világhálón, és több weboldalt néznek meg, vagyis intenzitásukban férfitársaik elé kerülnek. Mindezekből a hazai internethasználat várható női többségére következtethetünk. (A hazai népesség 56 százaléka ma még digitálisan írástudatlan, de a cégek informatizálásának tekintetében is elmaradottnak számít hazánk.)

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo