Mit keresnek a nők?

Új, a nők internetezési szokásairól teljes körű képet nyújtó, folyamatosan frissülő hazai és külföldi statisztikákat és kutatási anyagokat tartalmazó portált indult.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nők egyre nagyobb arányban jelennek meg az internetezők között a világon csakúgy, mint hazánkban, olyannyira, hogy a női internetezők várhatóan hamarosan többségbe is kerülnek férfitársaikkal szemben - áll a szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményben. Ennek megfelelően a Sanoma Budapest a közelmúltban elindította B2B portálját, hogy betekintést nyújtson a női internetezők világába, és átfogó információval lássa el a kommunikációjukkal nőket célzó hirdetőket.

A honlapon részletes adatok olvashatóak többek között arról, hogy hol és milyen céllal használják a nők leggyakrabban az internetet, mikor böngésznek legintenzívebben, mely korcsoport az, amelyik legszívesebben szörföl a neten. Megismerhető maga az internetező nő is: mi jellemző a márkahasználatára, az életminőségére, szokott-e utazni, mely kampányokra kattint rá leginkább. A hazai adatok mellett a honlap rendszeresen frissülő külföldi kitekintést is nyújt.

"A kutatási adatok azt mutatják, hogy a hazai internetezők táborában bár ma még 2-3 százalékkal több a férfi, ám úgy tűnik, hogy a nemek aránya néhány éven belül ki fog egyenlítődni, majd át fog billenni a női többség oldalára" - írja a közleményben Varga Károly, a Medián Webaudit projektigazgatója.

A Medián WebProfile statisztikai adatai szerint a jelenleg legtöbbet internetező nők 59 százaléka 35 év alatti, valamint az újonnan belépő internetezők között is magasabb a nők aránya. Azok a nők, akik internetet használnak, egyre rendszeresebben teszik mindezt, és bővül azon nők köre is, akik több időt töltenek a világhálón, és több weboldalt néznek meg, vagyis intenzitásukban férfitársaik elé kerülnek. Mindezekből a hazai internethasználat várható női többségére következtethetünk. (A hazai népesség 56 százaléka ma még digitálisan írástudatlan, de a cégek informatizálásának tekintetében is elmaradottnak számít hazánk.)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo