A Microsoft CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás) honosított változatát a szeptember 15-én megrendezett Fókuszpont Partnerkonferencián mintegy 800 résztvevő előtt mutatta be a Microsoft Magyarország. A Microsoft üzletágaként működő Microsoft Business Solutions által kínált üzleti megoldás-termékcsalád új tagját azzal a céllal fejlesztették ki, hogy a vállalatoknak egyszerű, de hatékony eszközt adjon a vásárlókkal való hosszú és gyümölcsöző kapcsolatok kiépítésére és ápolására. A Microsoft CRM minden vállalkozás számára lehetővé teszi, hogy olyan technológiákat és szolgáltatásokat alkalmazzon, amelyek eddig a magas IT-költségvetéssel rendelkező nagyvállalatok privilégiumai voltak. A Microsoft a fejlesztés során szem előtt tartotta a széles körű használhatóságot, így a termék az üzleti élet szereplőinek széles skáláját szolgálja ki.
A Microsoft CRM az ügyfelet, a vele folytatott kommunikációt és interakciót, valamint az értékesítési és vevőszolgálati folyamatok menedzselését állítja szinte az összes tranzakció középpontjába, ezáltal biztosítva az egységes és naprakész információ megosztását azon alkalmazottak között, akik erre támaszkodva a lehető legjobb szolgáltatást nyújthatják az ügyfeleknek. A Microsoft CRM elérhető áron nyújt hatékony megoldást a vállalatok számára az ügyfélkapcsolatok terén. Az alkalmazás Microsoft Outlook 2003-ra épül, olyan munkakörnyezetben érhető el tehát, amelyet a kereskedők és az ügyfélszolgálaton dolgozók egyaránt széles körben ismernek és használnak. A Microsoft CRM az ügyfelek és a kapcsolattartók kezelésén túl többek között olyan fejlett CRM-szolgáltatásokat kínál, mint a munkafolyamatok támogatása, a rendelés-felvétel előkészítése, és a versenytársak nyomon követése. A Microsoft CRM könnyen telepíthető, testre szabható és kezelhető, szorosan együttműködik a többi üzleti alkalmazással; és emellett a bővülő üzleti igényeknek megfelelően méretezhető.
A Microsoft CRM maximálisan rugalmas, és az adott vállalat konkrét felépítéséhez igazítható. A felhasználói felület, az adatséma és az üzleti folyamatok mind módosíthatók a megoldásban található eszközökkel. A .NET keretrendszerre épülő Microsoft CRM lehetővé teszi új funkciók beépítését, illetve a vállalatirányítási rendszerekkel és webszolgáltatásokkal való integrációt. A széles körben elterjedt és felhasználóbarát környezetben futó Microsoft CRM esetén egy vezető technológiai cég termékét választja az ügyfél, amelyet helyi partner vezet be és támogat, így a projekt biztonságosan és zökkenőmentesen bonyolítható le.
A Microsoft CRM különböző lehetőségeivel, például a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartásával, az ügykezeléssel, a kereshető tudásbázissal és a kimutatáskészítő eszközökkel maximálisan ki lehet aknázni a vevőkapcsolatok üzleti potenciálját. Az integrált értékesítési és vevőszolgálati modulok biztosítják a munkatársak közti hatékony információáramlást, az értékesítési tevékenység sikerét és a vevőszolgálat egységes, eredményes működését. Az értékesítési és vevőszolgálati funkciók, valamint a kereshető tudásbázis révén nyomon követhetők a potenciális vevők és az üzleti lehetőségek, teljes körű kép alakítható ki az ügyféleseményekről, és automatizálható az ügykezelés. Az üzleti forgalom és az alkalmazotti teljesítmény pontos előrejelzése és mérése érdekében a Microsoft CRM kimutatáskészítő eszközöket is tartalmaz.
A Microsoft CRM moduljai (Értékesítés és Vevőszolgálat) standard és professional (bővített) változatban érhetők el. Az értékesítési modul bővített változata a standard funkcionalitáson túl biztosítja a versenytárskövetést, a vevőszolgálati modul professional változata a standard funkciókon túl pedig megoldást ad a szerződések kezelésére is. A professional változatban mindkét modul esetében szerepelnek a beépített munkafolyamatok (workflow) valamint a termékkatalógus. A Microsoft CRM és az Outlook 2003 szoros integrációjából fakadóan az ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás az irodán kívül, távolról is elérhető az Outlook Web Access internetes hozzáférés révén. A Microsoft ügyfélkapcsolat-kezelés iránti elkötelezettségét híven tükrözi, hogy a magyar verzió bejelentésekor már ismeretes, ősszel megjelenik a Windows CE operációs rendszert futtató mobil eszközökre írott alkalmazás, amely a CRM mobil PDA eszközről történő távoli elérését teszi lehetővé.
Microsoft CRM alkalmazás magyarul
A Microsoft Magyarország szeptember 15-én mutatta be a Microsoft CRM alkalmazásának honosított változatát, amely októbertől a magyar vállalatok számára is hozzáférhető. A Microsoft CRM segítségével a cégek integrálhatják és automatizálhatják folyamataikat az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása érdekében.
Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!
Találkozzunk személyesen!
2024. november 21. 16:00 Budapest
Véleményvezér
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben
Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát
Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba
Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
A Jobbik volt elnöke megerősítette Magyar Péter állítását, hogy a Fidesz titkosszolgálati eszközöket is használ az ellenzék lejáratására
Régi-új szereplő jelent meg a belpolitikai porondon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten
Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt
A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.