Korszerű, a közvetlen érdekeltségen alapuló modellt alakít ki a Pannon GSM, amely a továbbiakban is mindenben segíti és támogatja a shopok munkáját: a cél az, hogy tovább erősödjön a felhasználói élmény, tovább emelkedjen a szolgáltatások színvonala. Az átalakítás természetesen nem az egyik pillanatról a másikra zajlik majd, a teljes folyamat várhatóan 2006 végéig zárul le. Az új üzemeltetőkkel a Pannon GSM minden esetben olyan megállapodást köt majd, amely biztosítja, hogy a bolt dolgozóinak munkaszerződése, a munkáltatói pozícióban történő jogutódlás útján folyamatosan, változatlan feltételek mellett fennmaradjon.
"A magyar mobilpiac érett szakaszba lépett, ehhez alkalmazkodnunk kell az értékesítési hálózat működésével is, ezért vezetjük be a közvetlen motivációra, a valódi üzleti kockázatvállalásra alapuló modellt. A cél az ügyfélszolgálat színvonalának egységesítése, a hatékonyság növelése, az ügyfelek elégedettségének további növelése" - mondta el Ove Fredheim, a Pannon GSM vezérigazgatója.
5 nagy üzletet - Budapesten két, Debrecenben, Győrött és Pécsett egy-egy boltot - saját tulajdonban működtet tovább a Pannon GSM. E "flagship" kategóriájú, a szolgáltató zászlóshajóiként szolgáló üzletben megújult ügyfélszolgálat és újszerű kommunikációs megoldások várják majd az ügyfeleket. A mobiltársaságok közül elsőként a Pannon GSM indít plazmaképernyőkön futó zártláncú televíziós adást, melynek műsorai egyaránt szolgálják majd az ügyfelek tájékoztatását és szórakoztatását. Pannon TV már ez év végén debütál a legnagyobb forgalmú bevásárlóközpontokban üzemelő Pannon üzletekben.