A Matáv Csoport és anyacége, a Deutsche Telekom évek óta tartó szoros együttműködése az újabb T-márkák magyarországi bevezetésével tovább mélyül. A Matáv mobil üzletága T-Mobile Magyarországra történt átnevezésének sikerét követően folytatódik a T-márka teljes körű bevezetése Magyarországon. Ez újabb lépés a Matáv szolgáltatásainak a Deutsche Telekom Csoportba történő integrálása felé. A Matáv Csoport márkastruktúrája várhatóan a Deutsche Telekom Csoport márkastruktúráját követi majd, így olyan világszerte ismert és népszerű márkák bevezetésére kerülhet sor Magyarországon mint a T-Com, a T-Systems és a T-Online.
Straub Elek, a Matáv elnök-vezérigazgatója elmondta: "A világon szinte mindenhol jelen levő Deutsche Telekom Csoporttal való szoros partneri viszony, és a T-márka teljes körű hazai bevezetése növelik a cég értékét és versenyképességét. Ügyfeleink megismerhetik a T-márka által képviselt megbízható, állandó minőséget. Új, innovatív termékeket és szolgáltatásokat kínálunk majd, egyebek mellett integrált megoldásokat, melyekhez ügyfeleink kényelmesen, egy forrásból juthatnak majd hozzá."
Dr. Karl-Gerhard Eick, a Deutsche Telekom közép-kelet európai leányvállalatokért felelős vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: "A 'T' a minőség, a hatékonyság és az innováció jelképe, csapatunk szellemét és elkötelezettségét testesíti meg világszerte. A T-márka ereje az anyavállalat és a leányvállalatok szoros kapcsolatában - a Csoporton belüli szinergiában - rejlik, s ez rendkívüli előnyt jelent a távközlésben. A T-márka a legkorszerűbb távközlési szolgáltatásokat és a csúcsminőséget jelképezi azokon a piacokon, ahol a T-Csoport tagvállalatai jelen vannak. A névváltás világosan mutatja a Deutsche Telekom erős elkötelezettségét a Matáv iránt. A névváltás nem jelent változást, illetve változtatási szándékot a Matáv tulajdonosi szerkezetében, a Deutsche Telekom továbbra is a társaság 59,21%-os tulajdonosa marad."
Pénzügyi hatás
A névváltáshoz közvetlenül kapcsolódó működési költségeket a Deutsche Telekom viseli. A név- és márkaváltás költsége, valamint a DT Csoporttól kapott költségtérítés nettó alapon kerül elszámolásra, így ezek nem lesznek hatással a Matáv bevételi és EBITDA iránymutatásaira. A Matáv Csoport pénzügyi kimutatásaiban nincs olyan márkanév aktiválva, melyre a névváltásnak hatása lenne, így a névváltás nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel.
A névváltás várhatóan pozitív hatással lesz a Matáv működési eredményére, hiszen a márkanévhez kapcsolódó új imázs erősíteni fogja a Matáv versenypiaci pozícióját a magyarországi vezetékes piacon, a vonzó, új ajánlatok pedig elősegítik a forgalom növekedését.
Magyar Telekomra változik a Matáv
A Matáv Igazgatósága a mai napon döntést hozott a Matáv nevének Magyar Telekomra történő változtatásáról. Az elvi döntés értelmében a cég hivatalos neve Magyar Telekom Rt. lesz, a Matáv Csoport márkastruktúrája pedig várhatóan a Deutsche Telekom Csoport márkastruktúráját követi majd. A társaság nevéről a végső döntést a 2005. február 22-én tartandó rendkívüli közgyűlés hozza meg. A döntés eredménye egyúttal a T-márka teljes körű hazai
bevezetése lesz.
Véleményvezér

A korrupció melegágya a cégeknek adott állami támogatások, első helyen állunk
Bindzsisztán pénzpumpája.

Meglepetés, lengyelek vették meg a britek egyik legnagyobb csomagküldő cégét
Terjeszkedik a lengyel gazdaság.

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak
Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia
Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak
Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.

Szijjártó Péter nagyon megdicsérte magát az USA vámok felfüggesztése kapcsán, bár semmi köze nem volt hozzá
Szijjártó Péter rettenetesen büszke önmagára.