Magyar a legjobbak között

A Frankfurt Euro Finance Week lap hozta nyilvánosságra elsőként a németországi ProfNet Institute for Internet-Marketing által irányított, a bankok internetes megjelenését elemző, átfogó nemzetközi kutatás első eredményeit.

A kutatás a maga nemében az első széleskörű tanulmány ebben a témában. A felmérésben 41 nemzetközi intézet kutatói vettek részt, és 141 kritérium alapján 171 országban működő mintegy 2500 banki honlapot elemeztek. A magyarországi felmérés vezetője a Pécsi Tudományegyetem professzora, Dr. Rekettye Gábor a Marketing tanszék vezetője volt, a tanulmány elkészítésében közreműködött Pintér Éva, a Vállalati Gazdaságtan és Számvitel tanszék tanársegédje.

"A bankok sikeresen használják az internetet, de ma, a globalizáció korában még hiányzik egy általános, egész világra kiterjedő stratégia" - állapította meg a nemzetközi kutatás vezetője, Uwe Kamenz professzor.

A felmérés alapján az első helyet megosztva két bank szerezte meg, amelyek - egy előre felállított kritérium-rendszerben - a maximálisan elérhető 100 pontból 73 pontot értek el: a Bank Millennium (Lengyelország), és a Wachovia Corporation (USA). Őket követi közvetlenül a Raiffeisen Hungary, amely minimális lemaradással 72 pontot kapott, és az előkelő harmadik helyre került. A 100 pont négy terület értékeléséből adódik: külső megjelenés, kezelhetőség, interaktivitás (ezekre maximálisan 20-20 pontot lehetett kapni) és tartalom (maximum 40 pont).

A magyar résztanulmányban első helyet elért Raiffeisenbank (Hungary) internetes megjelenése a világ összes bankját vizsgáló felmérésben is jól teljesített, harmadik helyet ért el. A magyarországi bankok átlagosan 10,6 pontot értek el a kezelhetőség, 15,8 pontot a tartalom, 6,0 pontot az interaktivitás és 7,9 pontot a megjelenés szempontjából. Az eredményeken még lehet és szükséges is javítani, de összességében pozitív a magyar bankok értékelése.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo