Jobb, mint az email

Napi egymilliárd azonnali üzenetet küldenek egymásnak a vállalatok az interneten keresztül, megelőzve ezzel a hagyományos elektronikus levelezést.

Folyamatos növekedést produkál és ezzel egyre nészerűbbé válik az azonnali üzenetküldés, azaz az instant messaging. Naponta 28 millió üzleti felhasználó egymilliárd üzenetet küld kollégáknak és üzleti partnereknek - ezzel pedig nagyobb forgalmat generálnak, mint az elektronikus levelezés.

A szolgáltatásokhoz kapcsolódó piac az IDC adatai szerint a 2004-es 315 millió dollárról (63 milliárd forintról) 2009-re 736 millióra (148 milliárd forintra) nőhet, "ami annak köszönhető, hogy a felhasználók kezdik felismerni a megoldás hasznosságát, a szolgáltatók pedig olyan különféle kiegészítő alkalmazásokat kínálnak a számukra, mint például a VoIP telefonálás." - nyilatkozta Robert P. Mahowald, az IDC programigazgatója.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo