Hogyan sokszorozhatja meg weboldala látogatottságát? II.

A látogatottság-elemzéssel megállapíthatja, hogy a látogatottságnövelésre fordított energia mely része térül meg a leginkább és adatok elemzésével optimalizálhatja weboldalának folyamatait, hogy a weboldalra érkező látogatók minél nagyobb hányada jusson el az Ön által célként kitűzött cselekvéshez.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Gyakorlati módszerek az Apróhirdetések eredményességének növeléséhez

(Ez a módszer magában hordozza azt a technikát, ahogyan a linkmarketing eredményességét is maximálni lehet.)

Az Ön célja az apróhirdetések során az kell legyen, hogy megtalálja az Ön kínálatának leginkább megfelelő (1) apróhirdetési oldalt, (2) rovatot (3) hirdetési szöveget és ezen belül címet és a szöveget magát. Megfelelő alatt azt értjük, hogy ahonnan a legtöbb lehetséges vevő kattint át az Ön oldalára.

Ehhez kövesse a következő sorrendet:

  • Készítse el először hirdetését.
  • Adja föl hirdetését: Pár nap múlva nézze meg a WebMonitor szoftver Hivatkozások menüpontjában, hogy az elmúlt napokban milyen külső linkekről érkeztek látogatók! Innen fogja tudni, hogy melyik apróhirdetési oldalon érdemes hirdetni.
  • Ha több hirdetést is használ egyszerre, vagy több rovatban is hirdet, akkor készítsen mindegyikhez külön fogadóoldalt (melyen az adott rovatból az adott hirdetésre átkattintó látogatónak bemutatja kínálatát). Erre azért van szüksége, hogy meg tudja mondani, hogy melyik hirdetését melyik rovatban érdemes elhelyezni. A WebMonitor meg fogja mondani Önnek, hogy melyik oldalára melyik hirdetési oldalról jöttek, de ha nem használ rovatonként külön fogadóoldalt, csak bizonyos hirdetési oldalak esetében fog kiderülni, hogy azon belül melyik rovatból jött az illető. Kezdje el alkalmazni a módszert, a gyakorlatban jóval egyszerűbb, mint amilyennek látszik!
  • Ismételje meg a hirdetések feladását és a mérések eredményességének vizsgálatát néhány naponta, amíg kellő bizonyossággal ki nem derül, hogy hol érdemes hirdetnie!
  • Ne feledje a tesztelés örök érvényű szabályát: egyszerre csak egy dolgon változtasson!
Gyakorlati módszerek a Keresőoptimalizálás eredményességének növeléséhez

A keresőoptimalizálás során kézenfekvő, hogy Önnek az lesz a célja, hogy minél jobb helyezést érjen el a különböző keresőkben történő kereséseknél. Ami azonban nem mindenkinek jut az eszébe, hogy egy rossz kulcsszóra jó helyezést elérni ugyanolyan haszontalan dolog, mint egy jó kulcsszóra rossz helyezést elérni.

Mit jelent a jó kulcsszó?

Három dolgot. Egyrészt, hogy mennyire kapcsolódik az Ön kínálatához, másrészt hogy hányan keresnek az adott kulcsszóval, harmadrészt pedig, hogy mekkora a konkurencia, azaz hány olyan oldal van, ami az adott kulcsszóra optimalizálva van. Önnek természetesen érdemes azonnal optimalizálnia egy-egy oldalát azokra a kulcsszavakra, amelyeket biztosan keresnek a téma iránt érdeklődők. Van azonban egy csomó olyan kulcsszó, amelyek kevésbé nyilvánvalóak, ezért kicsi a konkurencia, de sok látogató keresi őket.

Egy kitűnő, és egyben egyszerű technika a kevésbé nyilvánvaló, de gyakran keresett kulcsszavak megtalálására: Általában fontos, hogy egy oldal maximum 1-2 keresőszóra, kifejezésre legyen optimalizálva. Ezen technika alkalmazása során ezt az elvet most figyelmen kívül fogjuk hagyni. Találja ki azt a legfontosabb 30-50 kulcsszót, amire a legvalószínűbb, hogy kínálatával kapcsolatban keresnek az emberek. Optimalizálja valamely oldalát ezekre a kulcsszavakra, regisztrálja ezt az oldalt a kiszemelt kereső(k)be, majd figyelje az eredményeket.

A WebMonitor szoftver Hivatkozások/Keresőszavak menüpontjában nézze meg, hogy milyen keresőszavakra érkeztek átkattintások. Ezek után nézze meg, hogy az egyes keresőszavakra hányadikként jelenik meg az oldala az adott keresőben. Mindegyik keresőszóra ismételje meg a műveletet, amelyikre érkeztek átkattintások.

A teendő ezek után a következő: azzal a kulcsszóval érdemes a későbbiekben foglalkoznia, amelyikre több találat érkezett vagy ugyanannyi találat érkezett, de hátrébb jelent meg a keresőben (Mivel ha egy kulcsszóra hátrébb jelent meg a keresőben, és mégis ugyanannyi találatot hozott, akkor valószínűleg (1) többen keresnek rá és (2) az Ön előtt álló találatokkal többen nem voltak elégedettek, ezért tovább nézegettek, és így találták meg Ön kínálatát. Ha ezek után jobb helyezést ér el az Ön oldala, akkor még több találatot fog hozni!)

Fontos: Azokat a kulcsszavakat, amelyek Ön számára egyértelműen fontos és nyilvánvaló keresőszavak, ne tesztelje ezzel a módszerrel, hanem azonnal készítsen rájuk KÜLÖN (kulcsszavanként) optimalizált oldalt. Ezzel a módszerrel Ön azokat a kulcsszavakat fogja megtalálni, amelyekre kicsi a konkurencia (kevés oldal van optimalizálva), de sok látogató keresi őket.

A témában további információkat talál ezen a weboldalon.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo