High-tech elérhető áron

Az IT alkatrészek árusítására szakosodott ASBIS Magyarország - az ASBIS Enterprises hazai leányvállalata - 1998 óta tevékenykedik a hazai piacon. A cég elsősorban szerverek, információtechnológiai rendszerek és mobil alkatrészek nagykereskedelmi értékesítésére szakosodott.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A magas minőséget és kedvező árakat képviselő vállalkozás folyamatosan újdonságokkal lepi meg a hazai vásárlókat. A részletekről itteni látogatása alkalmával az ASBIS Enterprises Ltd. vezérigazgatóját, Serhei Kostevitch-et kérdeztük.

– Miben különbözik az Asbis, más elektronikai alkatrész kereskedelemmel foglalkozó vállalattól?

– Azt gondolom, hogy amit mi kínálunk vásárlóinknak, egyedülálló a piacon. A vállalat 15 éves működése alatt felhalmozódott értékesítési tapasztalatainak és szakértelmének előnyeit élvezhetik a magyar vevők. Miután az Asbis a teljes keleti piacot lefedi, mérethatékonyságából adódóan a legújabb technológiát, megfizethető áron kínáljuk. Ebből a viszonteladó és persze a végfelhasználó is nyer. Ezen kívül szeptembertől egy új terméket is bevezetünk a piacon: a vevő maga állíthatja össze a számára legmegfelelőbb lap-top konfigurációt. Ezt a lehetőségét a Dell Computer már évek óta kínálja a nyugat-európai piacon. A keleti régióban viszont csak az Asbis nyújt ilyen szolgáltatást. De nem csak nagykereskedelmi értékesítéssel foglalkozunk, hanem a termékek utógondozását – garancia, szervizelés, technikai tanácsadás – is vállaljuk.

– Az IT ágazat - és különösen a hardver vonatkozású része - az elmúlt években egyáltalán nem volt felfelé ívelő ágban. Önök mégis úgy döntöttek 1998-ban, hogy megjelennek a magyar piacon. Miért?

– Magyarország jelentős piac, évente úgy 300 ezer számítógépet adnak el. A mi értékesítési mérlegünkben leginkább a processzorok és a merevlemez meghajtók szerepelnek az élen. Az előbbiből úgy 2 milliót, az utóbbiból 3,5 milliót adunk el évente. A június óta elindított B2B szolgáltatásunktól pedig további növekedést várunk. Az on-line értékesítési csatornánk néhány országban már évek óta működik, mára 17 országban. Köztük Magyarországon is elindult ez a rendszer és szeretnénk, ha néhány éven belül ezen a csatornán keresztül bonyolódna az értékesítések legnagyobb hányada.

– Milyen előnyöket jelent ez a vásárló számára?

– Egyrészt az állandó elérhetőséget. A B2B kereskedelemben nincs szombat vagy vasárnap, és nem létezik pénztárzárás sem. Vagyis ily módon a hét minden napján napi 24 órában ügyfeleink rendelkezésére tudunk állni, a vevőink pedig gyorsabban ki tudják szolgálni a végfelhasználók igényeit. A B2B forma megjelenésekor sokan azt gondolták, hogy főleg a kisebb és közepes vállalkozások fogják ennek az előnyeit élvezni, a gyakorlat azonban bebizonyította, hogy a nagyvállalatok körében is kedvelt üzleti forma. Ráadásul az Asbis hűségprogramjának keretében a rendszeres on-line vásárlók értékes díjakhoz is juthatnak.

– Az elmúlt években tapasztalható trendek szerint az IT és a fogyasztói elektronikai termékek piaca kezd összeolvadni. A multimédia centerek egyszerre kínálják a computer, televíziózás, házi mozi és rádiózás lehetőségét. Különösen az LCD monitorok és tévék terén feltűnő az egybeesés. Ez év elején az Asbis Magyarország is teljes LCD termékkört vett fel kínálatába, méghozzá nagyon kedvező áron.

2003. novembere óta forgalmazzuk Európában a jó nevű PRESTIGIO készülékeket, ma Magyarországon az eladás tekintetében első 10 vállalat között szerepel az Asbis. Miután az IT iparág helyzetéből adódóan a szereplők rendkívül alacsony költséginfrastruktúrával kell, hogy dolgozzanak, ezt a szórakoztatóelektronikai cikkek terén is hasznosítják. Így lehet, hogy akár a Dell, akár a HP kedvezőbb áron tudja adni az LCD tévéket. A szakemberek előrejelzései szerint 2004-ben 10 millió ilyen készüléket fognak eladni a világon. Jóllehet ez csak töredéke a mintegy 300 millió eladott tévékészüléknek, de a prognózisok szerint az LCD televízió árainál még további csökkenés várható. Ez pedig ösztönözheti az eladásokat. Három hónappal ezelőtt a 30 inches monitorok például 4000 dollárba kerültek, ma 2,5 ezer és az elkövetkező években akár ezer dollár alá is csökkenhet az áruk. Az LCD és Plazma televízió hatalmas piacot jelent, és bár még az elején tartunk, kiépítettük az értékesítési hálózatunkat.

További információ: www.asbis.hu

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo