"Rendkívüli örömmel tölt el, hogy egyre többen választják szolgáltatásainkat. A hárommilliós ügyfélszám azt mutatja, hogy ügyfeleink bíznak bennünk, amit ezúton is köszönök mindenkinek! Mobil szélessávú szolgáltatásaink elindításával a lehető legjobb minőségű szolgáltatást kívánjuk a jövőben is nyújtani ügyfeleinknek. Ügyfélkörünk jelenlegi bővülése azt jelenti, hogy mi vagyunk a piac élvonalában, s a továbbiakban is mindent megteszünk azért, hogy ezt a pozíciót megtartsuk"-mondta Ove Fredheim, a Pannon GSM vezérigazgatója.
A mobilpiacon az elmúlt év negyedik negyedévében és 2005 januárjában is a Pannon GSM ügyfélszáma nőtt a legnagyobb mértékben a három versenytárs közül. A vállalat 1999-ben érte el az egymilliós, majd 2002-ben a kétmilliós ügyfélszámot, piaci részesedése jelenleg 34,01 százalék. A Pannon GSM ügyfeleinek több, mint tíz százaléka a fiataloknak szóló nemzetközi márka, a djuice előfizetői táborába tartozik.
Az NHH a hívásfogadásra képes aktív SIM kártyák számában határozza meg a szolgáltatók ügyfélszámát, kártyás ügyfelek esetén 12 hónapos lemorzsolódással számítva.