Az üzleti élet egyre szigorúbb és pontosabb működési feltételeket szab a vállalat minden szervezeti egységének így az informatikának is. Ahhoz, hogy az informatika napról napra meg tudjon felelni az újabb kihívásoknak, szinte minden területén folyamatos rendelkezésre állást kell produkálnia. Sőt, az informatikára kulcsszerep hárul, hiszen a számítástechnika minden, a cégek életében fontos területen a folyamatok integrált részévé vált. Vagyis amennyiben valamilyen IT-probléma merül fel, gyakran - már meglehetősen rövid idő alatt is - veszélyezteti a vállalat alaptevékenységének zavartalan működését, illetve egy esetleges leállás jelentős, bevétel kiesésben és ügyfél-elégedettség csökkenésben is mérhető veszteséget okoz.
A HP ügyféltámogató szolgáltatásai teljes körű megoldást kínálnak a fenti kihívásokra, az alapszintű reaktív jellegű támogatástól kezdve egészen a 99,999 %-os rendelkezésre állást biztosító üzleti kritikus támogatásig. Kritikus környezetek esetében olyan magas szintű reaktív, azaz hibajavító támogatási lehetőségek választhatók, mint az ágazatban egyedülálló, 6 órán belüli garantált hardverhiba-elhárítás. Sőt, proaktív tevékenységek széles köre biztosítja, hogy a hiba már be se következhessen. A megelőzésben a HP modern távdiagnosztikai eszközei is fontos szerepet játszanak, hiszen már azelőtt észlelik a potenciális hibákat, hogy azok kedvezőtlen hatást gyakorolnának az üzlet működésére.
A HP ügyféltámogató szolgáltatásai végponttól végpontig terjedő, teljes körű lefedettséget, globálisan egységes támogatási normákat és magas szolgáltatásminőséget biztosítanak az ügyfelek számára. Az egységes támogatási szintek minden technológiára elérhetőek: a háttértárak, HP 9000 szerverek, HP Integrity szerverek, HP ProLiant szerverek, hálózati eszközök, asztali eszközök, nyomtatók és képalkotási termékek, szoftverek esetében egyaránt. Külön kiemelve a számos operációs rendszer fogadására képes HP Integrity szervercsaládot, annak HP-UX, Windows, Linux illetve OpenVMS alapú megoldásai egyaránt teljes körű támogatást élveznek. Minden ügyfél megtalálhatja a számára legideálisabb megoldást, legyen az hardver, szoftver, kombinált vagy akár a proaktív elemeket tartalmazó Proactive 24 illetve a Critical Service támogatás.
A HP Magyarországon piacvezető pozícióval rendelkezik az informatikai szolgáltatások területén. A magyar leányvállalat a szolgáltatási szegmensen belül vezető szerepet tölt be olyan kulcsfontosságú területeken, mint az infrastruktúra-szolgáltatások, kritikus rendszereket támogató szolgáltatások, valamint a rendszerintegráció. Az üzletág fő erőssége a több mint 150 fős képzett szakembergárda, akik közül sokan a legmagasabb szintű nemzetközi szakmai minősítésekkel rendelkeznek.
A HP világszinten a legnagyobb ügyféltámogató szervezetet tudhatja magáénak. Ez a tudásbázis a világ 160 országában összesen 38.000 szakember ismeretére támaszkodik.