Ezek voltak 2023 legkeresettebb műszaki cikkei

2023-ban is tovább erősödött az áruházi forgalom az online vásárlásokkal szemben a MediaMarkt éves adatokat elemző riportja szerint. Az idei év nagy vesztese a beépíthető konyhagép kategória, mely tavaly rekordokat döntögetett, ugyanakkor 2023 abszolút kedvence az airfryer lett, de a konzolok és a háztartási kisgépek kiugróan teljesítettek még az év végi hajrában is.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Nem változtak a Covid utáni folyamatok, tovább erősödött az áruházi forgalom, az online súlya pedig 18 százalék körül alakult az év végére – derül ki Magyarország legnagyobb műszaki áruházláncának év végi visszatekintőjéből. A fizikai üzletek növekvő forgalmát a cég részben a terjeszkedések sikerének tulajdonítja, hiszen három új, stratégiailag fontos városban (Dunakeszi, Gödöllő, Hódmezővásárhely) nyitottak fizikai üzletet 2023-ban.

„Bár a forgalmon február után jelentősen visszaesett, év végére lassan, de visszatért az emberek vásárlási kedve” - értékelte az évet Magyar Norbert, a Media Markt Magyarország kereskedelmi igazgatója. 

Tévéből idén kevesebb fogyott (Fotó: Pixabay)
Tévéből idén kevesebb fogyott (Fotó: Pixabay)

„Sokan halogatták a nagyobb értékű műszaki cikk beszerzéseiket és kivárták a novemberi akciókat. A karácsonyi vásárlásokkal együtt így az év végi hajrá mérsékelte az éves visszaesést. Idén már nem volt jellemző a fennakadás az áruellátottságban sem. Gyakorlatilag megszűntek a chiphiányból származó problémák. A vásárlások zökkenőmentesen történhettek mind online, mind pedig a fizikai áruházainkban, aminek köre ismét 3 helyszínnel bővült. És bővülni fog, hiszen jövőre további üzletek nyitását tervezzük. Megerősödött az omnichannel stratégiánk is, amit különösen karácsonykor kifejezettem preferáltak a vásárlók. Egy online kinézett termék esetében ugyanis a késői szállítástól való félelem miatt akár az értékesítési pontok bármelyikén át tudták venni a készüléket, de kisebb termékek esetében akár az év végén indított 2 órás házhozszállítási opciót is kérhették” – tette hozzá a kereskedelmi igazgató.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo