Először azt hitték, a fiataloknak kell...

Év végéig megháromszorozná az internetes tv-re előfizetők számát a T-Online. A terjedésnek gátat szab, hogy itthon igen sok a fizetős kábel, vagy műholdas szolgáltatás, amiről sokan, már csak megszokásból sem szívesen váltanak.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

"Körülbelül egy éve indította el a cég az internetes televíziózási csomagját, ám igazán áttörést egy felvilágosító kampány után idén szeptemberben sikerült elérnie" - közölte Horváth János, a T-Online Magyarország vezérigazgató-helyettese sajtótájékoztatón. A Piac és Profit kérdésére válaszolva elmondta, hogy a jelenlegi háromezer előfizető több mint fele budapesti, amiben semmi meglepőt nem találtak, hiszen az induláskor is főleg a fővárosi fiatal értelmiséget célozták meg ezzel a csomaggal. (Igaz, a felmérések szerint meglepetésre nem a fiatalok, hanem a középosztály használja leginkább az internettel összekötött tv-t). Budapesten kívül néhány vidéki város, köztük például Székesfehérvár az elöljáró az IPTV-k előfizetését tekintve.

A szakember elmondása szerint az elmúlt egy évben Magyarországon körülbelül ugyanannyira terjedt el ez a technológia, mint a környező országokban, például Szlovákiában, vagy Horvátországban. A magyar piac tehát felvevőképes, problémát az okoz, hogy itthon nemzetközi viszonylatban is rendkívül magas, mintegy hetven százalékos a fizetős kábel- vagy műholdas tv-szolgáltatás, ami nem kedvez az internet alapú tv-k elterjedésének, hiszen ez a szolgáltatás ott tudott igazán kiemelkedő terjesztési adatokat elérni, ahol nem volt magas ez az arány - ezt már Megyeri Tibor, a cég Hozzáférés menedzsment osztályvezetője állította. Hozzátette: erre jó példa Franciaország, ahol mindössze tíz százalékos volt az előfizetéses tv-szolgáltatások elterjedtsége, most pedig már több százezer IPTV-s megrendelő van. Németországban igaz, hogy jóval több, mintegy harminc-negyvenezer az előfizető, de ha az arányokat nézzük, akkor ez a szám nagyjából megfelel a magyar helyzetnek.

"A cég szándéka, hogy öt éven belül 15 százalékos arányt érjenek el az IPTV-vel" - közölte a Piac és Profit érdeklődésére Koltai Péter, a T-Online multimédia igazgatója. Teljes lefedettséget nem is remélnek, hiszen "nem lehet reális cél, hogy mindenki interaktívan használja a tv-jét".

Véleményvezér

Trump eladósítja Amerikát, de nem lesz olcsó

Trump eladósítja Amerikát, de nem lesz olcsó 

Az eladósodás rögös út, már sok ország megtapasztalhatta.
Magyar Péter szerint az ukrán kémsztori egy fideszes belső leszámolás kelléke

Magyar Péter szerint az ukrán kémsztori egy fideszes belső leszámolás kelléke 

Hirtelen felébredt a magyar kémelhárítás, legalábbis ha ukránokról van szó.
Orbán Viktor barátjára pórázt tesznek

Orbán Viktor barátjára pórázt tesznek 

Szegény patriótákat már Csehországban is üldözik.
A Harcosok Klubja regény szerzője ukrán származású, vállaltan meleg és LMBTQ szimpatizáns

A Harcosok Klubja regény szerzője ukrán származású, vállaltan meleg és LMBTQ szimpatizáns 

Nem olcsó mulatság az adófizetőknek a Harcosok Klubja.
Elsöprő többség támogatja Magyarország uniós tagságát

Elsöprő többség támogatja Magyarország uniós tagságát 

A putyinista Orbán Viktor hatalmas kisebbségben van az uniós tagság kérdését illetően.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo