Először azt hitték, a fiataloknak kell...

Év végéig megháromszorozná az internetes tv-re előfizetők számát a T-Online. A terjedésnek gátat szab, hogy itthon igen sok a fizetős kábel, vagy műholdas szolgáltatás, amiről sokan, már csak megszokásból sem szívesen váltanak.

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Körülbelül egy éve indította el a cég az internetes televíziózási csomagját, ám igazán áttörést egy felvilágosító kampány után idén szeptemberben sikerült elérnie" - közölte Horváth János, a T-Online Magyarország vezérigazgató-helyettese sajtótájékoztatón. A Piac és Profit kérdésére válaszolva elmondta, hogy a jelenlegi háromezer előfizető több mint fele budapesti, amiben semmi meglepőt nem találtak, hiszen az induláskor is főleg a fővárosi fiatal értelmiséget célozták meg ezzel a csomaggal. (Igaz, a felmérések szerint meglepetésre nem a fiatalok, hanem a középosztály használja leginkább az internettel összekötött tv-t). Budapesten kívül néhány vidéki város, köztük például Székesfehérvár az elöljáró az IPTV-k előfizetését tekintve.

A szakember elmondása szerint az elmúlt egy évben Magyarországon körülbelül ugyanannyira terjedt el ez a technológia, mint a környező országokban, például Szlovákiában, vagy Horvátországban. A magyar piac tehát felvevőképes, problémát az okoz, hogy itthon nemzetközi viszonylatban is rendkívül magas, mintegy hetven százalékos a fizetős kábel- vagy műholdas tv-szolgáltatás, ami nem kedvez az internet alapú tv-k elterjedésének, hiszen ez a szolgáltatás ott tudott igazán kiemelkedő terjesztési adatokat elérni, ahol nem volt magas ez az arány - ezt már Megyeri Tibor, a cég Hozzáférés menedzsment osztályvezetője állította. Hozzátette: erre jó példa Franciaország, ahol mindössze tíz százalékos volt az előfizetéses tv-szolgáltatások elterjedtsége, most pedig már több százezer IPTV-s megrendelő van. Németországban igaz, hogy jóval több, mintegy harminc-negyvenezer az előfizető, de ha az arányokat nézzük, akkor ez a szám nagyjából megfelel a magyar helyzetnek.

"A cég szándéka, hogy öt éven belül 15 százalékos arányt érjenek el az IPTV-vel" - közölte a Piac és Profit érdeklődésére Koltai Péter, a T-Online multimédia igazgatója. Teljes lefedettséget nem is remélnek, hiszen "nem lehet reális cél, hogy mindenki interaktívan használja a tv-jét".

Véleményvezér

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.
Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda

Hűtlen kezeléssel vádolja Pokorni Zoltán volt fideszes polgármestert utóda 

Pokorni Zoltán annak idején kéz levágást ígért azoknak, akik lopnak.
Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással

Az Orbán-kormányt gyanúsítják a kárpátaljai templom elleni támadással 

Orosz-magyar közös titkosszolgálati akció?
A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo