Direktmarketing önköszöntővel

Direkt-maillel ünnepelte saját születésnapját Magyarország első online direktmarketing rendszer, mely napi 1,3 millió e-mail címet kezel.

Négy éve, szeptemberében indult Magyarország első online direktmarketing rendszere, a napjainkra 1,3 millió e-mail címet kezelő Maxima. A vállalkozás magáról írt "megemlékezésében" áll: a magyarországi direkt marketing (DM) piac fejlődése során a Maxima megjelenése igazi áttörésnek számított. Hiszen olyan email alapú-adatbázisokat hozott létre, amelyek már régóta hiányoztak a kellőképpen hatékony és a korábbinál jóval nagyobb válaszadási arányt eredményező DM-tevékenységek elvégzéséhez. Míg ugyanis a hagyományos DM-nél az átlagos válaszarány 3-5%, addig az online esetében ez az érték jellemzően 10-15%, de nem ritka a 30% feletti mutató sem.

Az online DM piac alakulását jól mutatja a megbízói oldal iparági bővülése is. Négy éve még jellemzően csak az IT és a telekommunikációs vállalatok adtak kisebb-nagyobb megbízást direkt marketing kampányok lebonyolítására, így a Maxima főként adatbázisainak építésére koncentrált. Egy évre rá viszont lényegesen megnőtt a hirdetői tábor: a többi között beléptek a piacra az autós cégek, s jelentős emelkedés volt tapasztalható az e-mail kampányok számát illetően is. Később a Maxima ügyfélköre a bankokkal és az FMCG cégekkel gyarapodott, már megjelentek a versenytársak is. A piac erőteljes növekedésnek indult, ezzel párhuzamosan a Hírek Média is megkezdte szolgáltatásainak bővítését.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo