Négy éve, szeptemberében indult Magyarország első online direktmarketing rendszere, a napjainkra 1,3 millió e-mail címet kezelő Maxima. A vállalkozás magáról írt "megemlékezésében" áll: a magyarországi direkt marketing (DM) piac fejlődése során a Maxima megjelenése igazi áttörésnek számított. Hiszen olyan email alapú-adatbázisokat hozott létre, amelyek már régóta hiányoztak a kellőképpen hatékony és a korábbinál jóval nagyobb válaszadási arányt eredményező DM-tevékenységek elvégzéséhez. Míg ugyanis a hagyományos DM-nél az átlagos válaszarány 3-5%, addig az online esetében ez az érték jellemzően 10-15%, de nem ritka a 30% feletti mutató sem.
Az online DM piac alakulását jól mutatja a megbízói oldal iparági bővülése is. Négy éve még jellemzően csak az IT és a telekommunikációs vállalatok adtak kisebb-nagyobb megbízást direkt marketing kampányok lebonyolítására, így a Maxima főként adatbázisainak építésére koncentrált. Egy évre rá viszont lényegesen megnőtt a hirdetői tábor: a többi között beléptek a piacra az autós cégek, s jelentős emelkedés volt tapasztalható az e-mail kampányok számát illetően is. Később a Maxima ügyfélköre a bankokkal és az FMCG cégekkel gyarapodott, már megjelentek a versenytársak is. A piac erőteljes növekedésnek indult, ezzel párhuzamosan a Hírek Média is megkezdte szolgáltatásainak bővítését.