Díjnyertes a djuice

A Kreatív Reklámversenyen a fogyasztói print kategóriában első díjat nyert a Leo Burnett Budapest a djuice zeneletöltési kampányának kreatívjával.

A versenyt - immár negyedik éve - a Kreatív magazin hirdette meg, print kategóriában május 11-én 49 pályázat közül választotta ki a nemzetközi zsűri a díjnyertes djuice kreatívot, mely tavaly nyáron hívta fel a szolgáltatásra a figyelmet.

A Pannon GSM fiataloknak szóló djuice márkája egyre nagyobb népszerűségnek örvend, jelenleg háromszázötvenezer előfizetője van.

A díjnyertes kreatív: http://www.pgsm.hu/sajtoszoba/sajto/2005/dij.php

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo