Díjnyertes a djuice

A Kreatív Reklámversenyen a fogyasztói print kategóriában első díjat nyert a Leo Burnett Budapest a djuice zeneletöltési kampányának kreatívjával.

A versenyt - immár negyedik éve - a Kreatív magazin hirdette meg, print kategóriában május 11-én 49 pályázat közül választotta ki a nemzetközi zsűri a díjnyertes djuice kreatívot, mely tavaly nyáron hívta fel a szolgáltatásra a figyelmet.

A Pannon GSM fiataloknak szóló djuice márkája egyre nagyobb népszerűségnek örvend, jelenleg háromszázötvenezer előfizetője van.

A díjnyertes kreatív: http://www.pgsm.hu/sajtoszoba/sajto/2005/dij.php

Véleményvezér

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.
A Tisza párt nyerte a számháborút

A Tisza párt nyerte a számháborút 

Ki fizeti a masírozókat?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo