Díjnyertes a djuice

A Kreatív Reklámversenyen a fogyasztói print kategóriában első díjat nyert a Leo Burnett Budapest a djuice zeneletöltési kampányának kreatívjával.

A versenyt - immár negyedik éve - a Kreatív magazin hirdette meg, print kategóriában május 11-én 49 pályázat közül választotta ki a nemzetközi zsűri a díjnyertes djuice kreatívot, mely tavaly nyáron hívta fel a szolgáltatásra a figyelmet.

A Pannon GSM fiataloknak szóló djuice márkája egyre nagyobb népszerűségnek örvend, jelenleg háromszázötvenezer előfizetője van.

A díjnyertes kreatív: http://www.pgsm.hu/sajtoszoba/sajto/2005/dij.php

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo