"Cool" lett a kirowski

Az éppen tíz éve alapított kirowski ezentúl a CoolBrands címet is viselheti. A 2004-ben létrehozott, 55 tagországgal rendelkező, londoni központú Superbrands International részeként létező CoolBrands program célja, hogy meghatározza és összemérje a "cool" márkákat, azokat a különleges brandeket, melyek leginkább azonosíthatóak a "cool" szóval összefoglalható életérzéssel.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A CoolBrands cím birtokosa a szabályzat szerint nem elsősorban tömegmárka, hanem különleges, egyedi és semmivel sem összehasonlítható termék vagy szolgáltatás. A titulust a hazai reklám- és kommunikációs szakma kiválóságaiból álló bizottság ítélte oda a kirowskinak, melynek elnöke G. Németh György, a T-Mobile kommunikációs igazgatója volt.

A kirowski "coolsága" munkáinak értékelésében is folyamatosan megmutatkozik. A legrangosabb hazai elismerésnek számító Arany Pengét háromszor nyerték el az öt éve létező kereskedelmi online kategóriában. Az elmúlt négy évben rendre első helyezést értek el a Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában is. Interaktív ügynökségek között elsőként lettek díjazottak a szakma Oscar-jának tekintett reklámhatékonysági versenyen, a magyarországi EFFIE-n. Kétszer kerültek be a szlovéniai Golden Drum legjobbjai közé, és ezüstérmet kaptak a németországi Horizont Awardon is.

A kirowski a különleges márkák között is különleges helyet foglal el az internettel foglalkozó cégként. "Coolságának" fontos tényezője, hogy munkatársainak kezdeti, lelkes, kísérletező kedvű hozzáállása máig változatlan. Nem csak az internettel és az interneten, de az internetért is dolgoznak. Az 1999-ben mindössze 15 emberrel dolgozó cég ma már az angol központú, 1200 főt foglalkoztató digitális marketing ügynökségi hálózat, az Isobar tagja.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo