"Cool" lett a kirowski

Az éppen tíz éve alapított kirowski ezentúl a CoolBrands címet is viselheti. A 2004-ben létrehozott, 55 tagországgal rendelkező, londoni központú Superbrands International részeként létező CoolBrands program célja, hogy meghatározza és összemérje a "cool" márkákat, azokat a különleges brandeket, melyek leginkább azonosíthatóak a "cool" szóval összefoglalható életérzéssel.

A CoolBrands cím birtokosa a szabályzat szerint nem elsősorban tömegmárka, hanem különleges, egyedi és semmivel sem összehasonlítható termék vagy szolgáltatás. A titulust a hazai reklám- és kommunikációs szakma kiválóságaiból álló bizottság ítélte oda a kirowskinak, melynek elnöke G. Németh György, a T-Mobile kommunikációs igazgatója volt.

A kirowski "coolsága" munkáinak értékelésében is folyamatosan megmutatkozik. A legrangosabb hazai elismerésnek számító Arany Pengét háromszor nyerték el az öt éve létező kereskedelmi online kategóriában. Az elmúlt négy évben rendre első helyezést értek el a Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában is. Interaktív ügynökségek között elsőként lettek díjazottak a szakma Oscar-jának tekintett reklámhatékonysági versenyen, a magyarországi EFFIE-n. Kétszer kerültek be a szlovéniai Golden Drum legjobbjai közé, és ezüstérmet kaptak a németországi Horizont Awardon is.

A kirowski a különleges márkák között is különleges helyet foglal el az internettel foglalkozó cégként. "Coolságának" fontos tényezője, hogy munkatársainak kezdeti, lelkes, kísérletező kedvű hozzáállása máig változatlan. Nem csak az internettel és az interneten, de az internetért is dolgoznak. Az 1999-ben mindössze 15 emberrel dolgozó cég ma már az angol központú, 1200 főt foglalkoztató digitális marketing ügynökségi hálózat, az Isobar tagja.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo