"Cool" lett a kirowski

Az éppen tíz éve alapított kirowski ezentúl a CoolBrands címet is viselheti. A 2004-ben létrehozott, 55 tagországgal rendelkező, londoni központú Superbrands International részeként létező CoolBrands program célja, hogy meghatározza és összemérje a "cool" márkákat, azokat a különleges brandeket, melyek leginkább azonosíthatóak a "cool" szóval összefoglalható életérzéssel.

A CoolBrands cím birtokosa a szabályzat szerint nem elsősorban tömegmárka, hanem különleges, egyedi és semmivel sem összehasonlítható termék vagy szolgáltatás. A titulust a hazai reklám- és kommunikációs szakma kiválóságaiból álló bizottság ítélte oda a kirowskinak, melynek elnöke G. Németh György, a T-Mobile kommunikációs igazgatója volt.

A kirowski "coolsága" munkáinak értékelésében is folyamatosan megmutatkozik. A legrangosabb hazai elismerésnek számító Arany Pengét háromszor nyerték el az öt éve létező kereskedelmi online kategóriában. Az elmúlt négy évben rendre első helyezést értek el a Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában is. Interaktív ügynökségek között elsőként lettek díjazottak a szakma Oscar-jának tekintett reklámhatékonysági versenyen, a magyarországi EFFIE-n. Kétszer kerültek be a szlovéniai Golden Drum legjobbjai közé, és ezüstérmet kaptak a németországi Horizont Awardon is.

A kirowski a különleges márkák között is különleges helyet foglal el az internettel foglalkozó cégként. "Coolságának" fontos tényezője, hogy munkatársainak kezdeti, lelkes, kísérletező kedvű hozzáállása máig változatlan. Nem csak az internettel és az interneten, de az internetért is dolgoznak. Az 1999-ben mindössze 15 emberrel dolgozó cég ma már az angol központú, 1200 főt foglalkoztató digitális marketing ügynökségi hálózat, az Isobar tagja.

Véleményvezér

Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo