Az Exact több mint két évtizeddel ezelőtti megalapításakor a kis- és középvállalkozási szektor igényeinek megfelelő ERP szoftverek fejlesztését és gyártását tűzte ki célul. A "Parenting" bevezetésével a vállalat kiemelt hangsúlyt fektet a multinacionális cégek világszerte működő kis- és középméretű leányvállalatainak kiszolgálására. A "Parenting" stratégia - mint azt, neve is mutatja - egy olyan gondoskodó szolgáltatást jelent, amellyel az Exact a világ különböző pontjain, a közös anyacéghez tartozó ügyfeleinek egységes támogatást nyújt vállalatirányításukhoz. A cél érdekében az Exact számos új irodát nyitott Európában, Amerikában és Ázsiában. A "Parenting" sikerét mutatja, hogy a stratégia három évvel ezelőtti "alapkőletétele" óta az Exact 220 új ügyféllel kötött szerződést, köztük a Siemens több leányvállalatával valamint az osztrák Royal Schouten és az Interchemia valamennyi külföldi képviseletével. Az Exact eladásai 2004 első félévében 13,8 százalékkal növekedtek, amelyek így elérték a 32,8 millió eurót.
A stratégia sikerének kulcsa, hogy egy pontosan meghatározott célközönségnek nyújt világméretekben egységesített szolgáltatást. Az Exact teljes cégcsoportok számára kínál hatékonyan használható, teljeskörű, integrált vállalatirányítási megoldást. A "Parenting" ügyfeleket egy, a saját hálózatukkal párhuzamosan felépített rendszer szolgálja. A kiterjedt Exact képviseleti rendszer garancia arra, hogy a leányvállalatoknak mindig azok helyi igényeire szabott megoldást szolgáltat. Az Exact nemzetközi jelenlétének köszönhetően nem csak azt biztosítja, hogy ügyfeleit mindenhol egységes formában és magas minőségben támogatja, hanem azt is, hogy az ügyfélnél felmerülő problémák megoldásában a lokális tapasztalatokon felül az Exact globális tudásbázisára is támaszkodhat.
A "Parenting" az Exact Magyarország számára is lényeges változásokat jelent. Az egységes szolgáltatás érdekében az Exact a világon mindenhol így Magyarországon is kizárólag leányvállalatain keresztül értékesít. Ennek megfelelően itthon is befejezéséhez közelít a disztribútori hálózat központosítása.
"Egész vállalatunkkal azt az integráltságot kívánjuk megtestesíteni, amit ERP szoftvereink nyújtanak. Ez ügyfeleink számára egységesen magas színvonalú, átlátható és gyors reagálású szolgáltatást biztosít. A Magyarországon nagy számban jelenlévő multinacionális vállalatok kis- és középméretű leányvállalatainak a "Parenting" rendszer közvetlen összeköttetést hoz létre cégcsoportjuk többi tagjával." foglalta össze Kasnya Csaba, az Exact Magyarország ügyvezetője a Parenting stratégia lényegét.
Az új stratégia már Magyarországon is nyert új ügyfeleket az Exactnak. Magyarországi megjelenése óta az Exact vállalatirányítási rendszerét használja több multinacionális cég hazai leányvállalata mellett a protéziseket gyártó Otto Bock magyar leányvállalata is.