Árcsökkenés mindenhol?

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) csütörtökön publikálta és bemutatta a 2006-2010-es évekre készülő hírközlési szabályozási stratégia koncepcióját. A Hatóság a honlapján elérhető anyaggal kapcsolatban március végéig várja a véleményeket. A végleges szabályozási stratégia várhatóan még az idei év első felében elkészül.

A hatóság az idén tovább akarja csökkenteni mind a mobil, mind a vezetékes piacon a hívásvégződtetési díjakat - mondta el Pataki Dániel az NHH elnöke. Az isite-on megjelent cikk szerint a vezetékes piacon a Hatóság még az első félévben csökkenti a tarifákban meglévő indokolatlan regionális különbségeket, valamint a hurok átengedést terhelő egyszeri díjakat. Ezek a lépések újabb nagy lökést adhatnak a verseny növelésének és az árak csökkentésének a vezetékes- és a szélessávú internet-hozzáférések piacán.

Szintén fokozódó versenyre és az UMTS/3G szolgáltatások fokozatos térnyerésére számít a Hatóság a mobilpiacon. Az NHH reményei szerint a harmadik generációs szolgáltatások elterjedésével és várható fokozatos árcsökkenésével egy új platform jelenik meg - a vezetékes telefon és a kábeltelevíziós hálózatok mellett - a versenyben a szélessávú szolgáltatások piacán.

Az NHH a tervek szerint még az első félévben létrehoz egy, a mobiltarifák összehasonlítását megkönnyítő TANTUSZ-hoz hasonló szolgáltatást a szélessávú internetes ajánlatokra vonatkozóan. A hatóság az idén a fogyasztói tudatosság növelését támogató alkalmazásokkal egészíti ki a TANTUSZ szolgáltatást is.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo