Ajándék helyett számlagondok

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az ETARGET legújabb felmérése fény derített arra, hogy mi foglalkoztatja leginkább társadalmunkat az év első felében.

A figyelt oldalak leggyakrabban keresett szavainak hetente frissített 100-as Top listája az Etarget honlapján bármikor megtekinthető.  A most készült felmérés eredmény szerint már rég tovaszálltak az ünnepekkel járó pozitív gondolatok.

A korábbi ajándék- és képeslap-vásárlási lázat felváltotta az év eleji számolgatás, a karácsonyi költekezés helyett elsősorban az foglalkoztat mindenkit, hogy idén miért és mennyivel kell majd többet fizetnünk.

A toplista élmezőnyébe a közüzemi befizetésekkel kapcsolatos kifejezések kerültek, mint az áram, a csatorna, és víz. A legtöbben az ukrán-orosz gázellátás körül kialakított pánikra, s hazánkra gyakorolt hatására voltak kíváncsiak.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo