Ajándék helyett számlagondok

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az ETARGET legújabb felmérése fény derített arra, hogy mi foglalkoztatja leginkább társadalmunkat az év első felében.

A figyelt oldalak leggyakrabban keresett szavainak hetente frissített 100-as Top listája az Etarget honlapján bármikor megtekinthető.  A most készült felmérés eredmény szerint már rég tovaszálltak az ünnepekkel járó pozitív gondolatok.

A korábbi ajándék- és képeslap-vásárlási lázat felváltotta az év eleji számolgatás, a karácsonyi költekezés helyett elsősorban az foglalkoztat mindenkit, hogy idén miért és mennyivel kell majd többet fizetnünk.

A toplista élmezőnyébe a közüzemi befizetésekkel kapcsolatos kifejezések kerültek, mint az áram, a csatorna, és víz. A legtöbben az ukrán-orosz gázellátás körül kialakított pánikra, s hazánkra gyakorolt hatására voltak kíváncsiak.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo