A Vodafone és a Pannon piacrészesedése nőtt, a T-Mobile-é csökkent októberben

2004. októberében a mobil előfizetések száma szeptember végéhez képest 0,9%-kal, 76 ezerrel növekedett. Október végén a három szolgáltató ügyfeleinek száma 11,1%-kal haladta meg a tavaly októberi értékét. A hónap végén a három szolgáltató összesen 8 millió 456 ezer előfizetést tartott nyilván.

A Vodafone piacrészesedése az előfizetésekből 19,38%-ra, a Pannon GSM részesedése 33,43%-ra nőtt, míg a T-Mobile Magyarország részesedése 47,19% -ra csökkent. A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma 120 ezerrel, 7 millió 895 ezerre emelkedett.

A piacrészesedések a forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a következőképpen alakultak: T-Mobile Magyarország Rt. 47,44%, Pannon GSM 33,34%, Vodafone 19,23%.

A mobil számhordozhatóság adata október hónap végén: 30,033 hordozott szám (szeptember végén - 25,233)

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo