100 emberre 87 mobil jut Magyarországon

Februárban a mobil előfizetések száma a január végihez képest 0,33 százalékkal, 28 ezerrel növekedett, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság kedden.

Február végén a három szolgáltató összesen 8 millió 782 ezer előfizetést tartott nyilván és a hónap végére a 100 főre jutó előfizetések száma 87-re nőtt az egy hónappal korábbi 86,7-ről, illetve a 2004. február végi 79,2-ről.

A 2005. február végi ügyfélszám 9,56 százalékkal haladja meg a 12 hónappal korábbi szintet.

2005. február végére a Vodafone piacrészesedése az előfizetésekből 19,95 százalékra emelkedett a január végi 19,93 százalékról. A Pannon GSM részesedése ugyanekkor  34,01 százalékról 34,08 százalékra nőtt, míg a T-Mobile Magyarország Rt. részesedése  46,06 százalékról 45,97 százalékra csökkent.

A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma  februárban 24 ezerrel, 8 millió 171 ezerre csökkent.

A piacrészesedések a forgalmazásban részt vevő előfizetések száma alapján a következőképpen alakultak: T-Mobile Magyarország Rt. 46,37 százalék (2005. január végén 46,66 százalék), Pannon GSM 34,21 százalék (2005. január végén 34,00 százalék), Vodafone 19,41 százalék (2005. január végén 19,34 százalék).

A három szolgáltató ügyfelei 2005. februárjában 4252 számot hordoztak a 2004. májusa óta igénybe vehető számhordozhatóság keretében. Az Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozhatóság 2004. május és 2005. január vége között összesen 52614 mobilszámot érintett.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo