Worldsites Hungary

1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 66. I/4. Tel.: (+36-1) 474-5020, fax: (+36-1) 474-5021 E-mail: [email protected]

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyik kutya, másik web

Ki ne tapasztalta volna, hogy mi történik az utcán kezünkbe nyomott vagy postaládáinkba dobott szórólapok többségével. Olvasatlanul a szemetesek alján végzik. Ehhez hasonló módon honlapok ezrei vesznek el a virtuális tér süllyesztőjében. Vajon tényleg az érdeklődés hiányzik ahhoz, hogy weboldalaink látogatók ezreit vonzzák nap mint nap?

A Worldsites Hungary felmérése alapján – tudtuk meg Nyári Ildikó ügyvezetőtől – a hazai vállalkozások többsége az interneten való megjelenést hasonló módon kezeli, mint az első generációs tulajdonosok a mobiltelefonokat. Biztos hasznos is lehet, de azért a lényeg az, hogy van. A gyenge grafikai kivitelezés, a nehézkes navigáció, a nem működő linkek vagy a félkész oldalak csak néhány azon jelenségek közül, amelyek alátámasztják a HONpolgároknak ezt a hozzáállását. A vezetők a világhálón való elérhetőséget – jobb esetben – szükséges, de lehetőleg minimalizálandó kiadásként kezelik, hiszen gyakran a kivitelezésre szakosodott cégek sincsenek tisztában azzal, hogyan lehet az on-line jelenlétet a bevételek növelésére, a költségek csökkentésére vagy a hatékonyság javítására használni. Így a legtöbb esetben a végeredmény nem több mint egy képernyőn megjelenő brosúra, amely nem használja ki az on-line megjelenés legnagyobb előnyét: az interaktivitást.

Szintén gyakori hiba, hogy a cégek nem törődnek honlapjaik frissítésével. Nem csupán a technológia teszi leginkább az internet esetében lehetővé az oldalak akár percenkénti módosítását, de a felhasználói szokások is leginkább itt követelik meg a legfrissebb információk elérését. Nem árt ezért, ha megjegyezzük a mindennapi üzletvitelben már régen felismert szabályt: a látogatókat nemcsak vonzani kell, de meg is kell tartani. A megfelelő tartalom és megjelenés mellett ezt segíti elő a személyre szabott szolgáltatás is, amely nemhogy technológiailag már megoldott az on-line világban, de a hagyományos vállalkozásokkal szemben lényegesen magasabb szinten automatizálható. További óriási előny, hogy a világhaló közreműködésével automatikusan gyűjtött és feldolgozott marketinginformációk birtokába juthatunk.

Ha úgy érezzük, hogy mindent megtettünk a megjelenés, a tartalom és az alkalmazott technológiák oldaláról annak érdekében, hogy honlapunk hosszú távú sikert arasson, gondoskodnunk kell arról is, hogy az érdeklődők könnyen megtalálják. Ehhez a megfelelő domainnév kiválasztása csak az első lépést jelenti. Biztosítanunk kell, hogy a böngészők a releváns kulcsszavak alapján lehetőleg minél előkelőbb helyen tüntessék fel honlapunkat a találatok között. Végig kell gondolnunk, hogy hová helyezhetünk el banner hirdetéseket vagy linkeket. A Worldsites Hungary sajnálatosnak tartja, hogy Magyarországon az internet mint kommunikációs médium mellőzi azokat a marketing- és üzletpolitikai megfontolásokat, amelyekre egyébként az off-line eszközök esetében óriási hangsúlyt fektetnek. Pedig az internetezők tábora kevés kivételtől eltekintve nem a célcsoport része, hanem éppen fordítva. Talán ehhez társítható annak a szemléletnek a hiánya is, amely az on-line világra nem mint megoldásra, hanem mint eszközre tekint. Az internet – hacsak nem arról a pár cégről mint termékről beszélünk, amelyek meglovagolták az on-line aranylázat – önmagában nem ad el, csak közvetít. Más megközelítésben: a világháló az eladó és a vevő között, nem pedig az eladó helyett funkcionál.

Tény, hogy az internethasználók száma rohamosan nő. Ezzel párhuzamosan viszont érdemes felhívni a figyelmet arra, hogy egyre inkább nő a csupán csekély informatikai ismeretekkel rendelkezők tábora is. Ez nem csak azt jelenti, hogy a felhasználók körével együtt a potenciális lehetőségek is bővülnek, de azt is, hogy egyre nagyobb szakadékot kell áthidalni akkor, amikor felhasználóbarát alkalmazásokról vagy adatbiztonságról beszélünk. Ha sikeresen válaszoltunk is ezekre a kihívásokra, nem szabad elfelejtenünk, hogy az információs túlterheltségre születő válaszok a másik oldalon információs túlélési stratégiákat kell, hogy indukáljanak. Ezért különösen fontos az, hogy mit és hogyan kínálunk fel a világhálón. A jövő on-line vállalkozóinak fejlett technológiákra és ütőképes tartalomra lesz szükségük ahhoz, hogy megnyerjék a figyelemfelkeltés háborúját.

*


Nemzetközi tanácsadói hálózat
A Worldsites Network kanadai székhelyű, internetes üzleti megoldásokat (Internet Business Solutions) nyújtó nemzetközi vállalat, mely 1995-ben kezdte meg működését Torontóban. A Worldsites Network világszerte nagyon gyorsan vált piacvezetővé a teljes internetes szolgáltatást nyújtó üzleti tanácsadásban, egy független internet-tanácsadókból (Internet Consultant) álló világhálózat kiépítésével. Ma már 360 képviselettel van ott a világ 70 államában. A Wordlsites Hungary – mely 1999-ben jött létre – a kanadai anyacéggel szorosan együttműködve, a több száz tagot számláló nemzetközi csapatra támaszkodva teljesíti ügyfelei kívánságait, igény szerint mindennap 24 órában, nincs szünnap, nincs szabadság. Ám annak ellenére, hogy az internet az egész világot behálózó média, képviseleteik és tanácsadóik a helyi igények maximális figyelembevételét is hangsúlyozzák.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo